Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 23:52

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 22:59

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK spelade sin sämst match nu ikväll i SHL den säsongen och förlorade mot skräplaget VÄXSJÖ LAKERS HC med hela 3-6. ÖREBRO HK slarvade mycket med passningarna och när man inte gör så många mål i en match så vinner man inte. ÖREBRO HK är nu närmare kvalserien. ÖREBRO HK det är bara och kämpa på nästa match med. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 22:25

Hej! På eftermiddagen vid Tullängsskolan. Då fick jag hjälp av vaktmästaren med att klippa upp låset på min cykeln. Sen tackade jag honom för han har hjälp mig. Och sen kunde jag cykla hem. Hemma på elevhemmet då tvättade jag mina kläder, lagade mat. Sen åkte buss till BEHRN ARENA och tittade på hockey. När hockey var slut. Då glömde jag en tom Coca-Cola flaska vid min plats också glömde jag och kasta den papperskorgen. Men det gör inget. För dom städer hela BEHRN ARENA. Sen åkte jag buss 26 hem till elevhemmet. Nyss hemma på elevhemmet då har jag borsta tänderna. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 15:58

Hej! När vi slutade skolan. Då gick jag till cykeln och skulle låsa upp då gick nyckeln av. Men det är sånt som händer. Nu sitter jag här på Tullängsskolan och väntar på vaktmästare ska komma och klippa upp låset åt mig. Ha det så bra så hörs vi. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 07:27

Godmorgon underbara torsdag!
Jag vill bara säga igen att jag är super nöjd med nya skalet med utan tangentbord också är jag nöjd med nya iPad pennan. Jag ångrade mig så mycket att jag köpte fodral med tangentbord var alls inte nöjd. Vad korkad man kan vara ibland alltså. Men nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska Jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte bra och härlig torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards