Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Anton Trygg - 17 januari 2014 23:28

Hej på er alla Hockey-Vänner! Med sorg och förtvivlat så förlorade ÖREBRO HK mot skräplaget FRÖLUNDA INDIANS MED 1-3 i BEHRN ARENA och Kvalserien kryper bara närmare och närmare för Örebro. Om man slarvar och inte gör någon mål då vinner man inga matcher tyvärr så gör ÖREBRO HK så. Jag hoppas med mod och mitt hjärta att ÖREBRO HK klarar Kvalserien och är med i SHL nästa år med. Jag gjorde allt jag kunde men det hjälpte inte. Jag var på matchen och hejade och hejade med det lyckades inte tyvärr. Jag är sur och besviken att mitt stolt hetaste lag förlorade. Nu kan jag inte släpa att ÖREBRO HK är närmare Kvalserien. Jag vill bara skrika NEJ NEJ jag vill inte att ÖREBRO HK ska åka tillbaka till HockeyAllsvenska nästa år. Nu vill jag bara glöm den matchen. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro Fans. /Anton

Av Anton Trygg - 17 januari 2014 22:42

Hej på er alla!
Det har varit en bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag hade jag igen traktor teori med Bengt-Arne. Kl 12:00 så åt jag mat i Kvinnerstaskolans matsal. Sen åkte jag länsbuss 302 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Våghustorget och där gick av och gick till Krämaren och titta i affärer. Senare så åt jag en macka på Subway. Sen åkte jag buss till Hemmansvägen och gick av där och gick till Statoil och köpte en Örebro keps. Sen gick jag till BEHRN ARENA. Kl 17:00 var jag i BEHEN ARENA. Också köpte jag en Örebro flagga i BEHRN ARENA. Sen tittade jag på hockey. Sen gick jag till Hemmansvägen och vänta på bussen. Jag åkte sen statsbuss 26 till Resecentrum. Nu har jag åkt ett tag och jag är på väg med tåget till Ludvika. Ha det så bra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 januari 2014 14:25

I kväll blir d Örebro -Frölunda. Gäller o Heja för full hals på Örebroarna.

Av Anton Trygg - 17 januari 2014 07:51

Godmorgon bästa fredag!
Hemma på elevhemmet svanen. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag bädda också sängen och åt frukost. Sen borstade jag tänderna. Vid kl 07:30 så gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra fredag på er alla det ska jag ha iallafall. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards