Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 31 augusti 2013 23:56

Hej då Augusti!
Nu ska jag sova. Skickar en varm kram till er. Ha det så bra. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 31 augusti 2013 21:18

Hej på er alla i Stockholm och i Ludvika! Förut har vi alla ätit lasagne. Nyss har vi suttit här och pratat med varandra. Nu har Jennifer, Micke och Felicia och Emilie åkte hem. Nu tittar jag på tv. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 augusti 2013 18:33

Hej! Nu har vi nyss badat i poolen jag, Anna Penafiel, Pappa, Norma, Jennifer, Micke, Felicia och Emilie. Snart ska vi äta mat. Ha en bra rening kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 augusti 2013 13:02

Hej! Nu ska jag gå in och duscha. Sen kommer Jennifer, Micke, Felicia och Emilie hit och hälsa på. Ha en bra rening eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 augusti 2013 10:15

God förmiddag på er alla!
Nu är jag vaken. Jag har sovit hela tio timmar i natt. Nu är jag ut utvilad. Jag ska snart gå och äta god frukost. Ha en kärleksfull lördag på er alla underbara. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 30 augusti 2013 22:51

Hej! Nu ska jag sova. Jag är jätte trött nu. Godnatt fredag. /Anton

Av Anton Trygg - 30 augusti 2013 22:43

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu vann äntligen ÖREBRO HK på borta plan mot VÄXJÖ LAKERS HC med 2-1. Grattis att ni vann näst sista träningsmatch ÖREBRO HK. Ha en bra natt på er alla HOCKEY-VÄNNER. /Anton

Av Anton Trygg - 30 augusti 2013 21:03

Hej igen Stockholm!
Nu har jag landat här i Örby efter 5 timmar försening med tåget. Jag skulle har åkt kl 13:45 med SJ regional tåg från Örebro till Stockholm. Först var tåget försenat. Sen blev tåget instället. Då fick vi vänta på nästa tåg som ska komma kl 14:45. Och den tåget blev också lite sen. Och kom kl 14:49. Sen åkte vi från Örebro till Stockholm. I Arboga stog vi still på perrongen och vänta för något var fel med tåget. Vi försatte sen till Köping. Där stog vi still ett bara tag. Då sa dom att vi fick byta tåg. Sen blev vi jätte försenat på en och en halv timme till Stockholms central. Där stog pappa och vänta på mig. Sen åkte vi hem till Örby. Nyss har vi ätit god mat. Nu tittar vi på tv. Ha en härlig bra kväll/natt på er alla. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards