Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 23:59

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 23:28

Hej på er alla hockey-Vänner igen!
Imorgon då startar SHL Igång och första gången för i år. Och då väntar också ÖREBRO HK sin första match för i år hemma i BEHRN ARENA i Örebro mot skräplaget BRYNÄS IF. Jag kommer till Örebro och BEHRN ARENA imorgon och hejar fram er till årets första trepoängare. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 23:00

Hej! Senare på kvällen så fick jag och Mamma sällskap av Anders?? till filmen HUR MÅNGA LINGON DET FINNS I VÄRLDEN. Efter filmen var också upp till Hemköp och köpte curry sås. Nyss har jag ätit klyftpotatis och Chicken Nuggets med curry sås. Ha det så bra. Så hörs vi snart igen. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 18:03

Hej! Nu är jag och Mamma hemma igen i Vasalunden. Det gick jätte bra och övningsköra. Nu är också Anders?? här och nu ska vi fika gott gott. Ha en bra kväll på er allesammans. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 16:50

Hej! Nu har jag och Mamma sett filmen HUR MÅNGA KRAMAR FINNS DET I VÄRLDEN. Vilken bra film det var och vilket härlig gäng GLAD HUDIK är. Men nu ska jag övningsköra till affären för Mamma ska handla. Ha en härlig eftermiddag/kväll på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 14:42

Hej! Nyss har jag ätit en god frukost tillsammans med bästa Mamma. Nu ska jag mysa med Mamma med en film och äta godis. Ha en bra måndag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 13:39

God eftermiddag på er alla!
Här ligger det en sömntuta. Jag vakna nu 13:30. Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta nånting och borsta tänderna. Sen får jag se vad vi ska hitt på och göra. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2014 00:52

Hej! Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards