Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 22:58

Hej! Nu ska jag sov och drömma mig in i drömmarnas värld. Natti natti på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 22:21

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu i omgång 44 så förlorade ÖREBRO HK i förlängningen mot skräplaget AIK på bortaplan med 1-2 i HOVET i Stockholm. Det var femte omgången som ÖREBRO HK möter AIK och då har ÖREBRO HK förlorade alla fem gången. Det ser allt mer mörkt ut för ÖREBRO HK för slutspelsplats och mer ljusare för kvalserien. Jätte tråkig. Men ÖREBRO HK fick ju en poäng iallafall i kvällens match. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 21:54

Hej! På eftermiddagen/kväll hemma på elevhemmet. Då åt vi mat. Sen åkte vi till dövas förening och var på Å-Kul. Sen åkte vi hem till elevhemmet igen. För ett lite tag sen så har jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i Mobiltelefon. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 16:28

Hej! Nu har vi börjat och sätta ihop vägarna på friggeboden på Kvinnerstaskolan. Nu har jag slutat snickrat för idag. Jag återkommer till snickeriet på fredag igen. När jag slutade då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Ha en toppen bra eftermiddag/kväll önskar jag er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 14:01

Hej nu är snickaren här igen! Nu är vi färdig med golvet till friggeboden. Men nu har jag rast till klockan 14:05. Sen köra jag sista rycket med friggeboden innan jag för sluta för dagen. Här bjuder jag er på en fin bild på mig. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen hej då och kram på er alla. <3 /Anton

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 12:14

Hej här är snickaren Anton!

Jag glömde och berätta vid förra inlägget att jag kom fem minuter försent imorse till lektionen.

: Då sa jag till min lärare. Jag missade bussen.

: Då sa min lärare. Det är lugnt. Jag hörde på radion imorse att bussarna var försenat. Du får inte frånvaro.

: Då tänkte jag Gud vad skönt.

Nu har vi varit på lunch. Nu har vi också rast till klockan 12:20. Efter rasten då ska och en till elev fortsätta och lägga golv till friggeboden igen.

Ha fortsatt bra dag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 10:10

Hej här är målaren Anton i farten igen! Ungefär vid kl 08:00 åkte jag länsbuss 302 från Resecentrum till Kvinnerstaskolan. Nu på morgonen har jag målat klart grunden till friggeboden. Nu har jag rast till klockan 10:10. Efter rasten då ska jag en till elev lägga golv i friggebod. Efter rasten blir jag omvandlas till Snickare också. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 28 januari 2014 08:10

Hej är kommer målmästarn Anton! Idag är det en helt ny dag på Kvinnerstaskolan och ny tisdag också = jag är på plats på bästa Kvinnerstaskolan. Nu ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder. Och sen vid klockan 08:20 då ska Jag fortsätta och måla klart grunden med äkta falu rödfärg. Ha en jätte bra fridfull tisdag på er alla. Jag önskar också er alla nära och kära en rolig och intensiv dag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards