Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anton Trygg - 31 augusti 2012 23:36

Hej! idag har det varit bra i skolan. och sen jag med åkte Alexander thunström tåg hem till Ludvika. där stog mamma och väntade. och sen åkte vi hem. för jag ska vara hos mamma lite. och sen kom pappa och hämtade mig. och sen åkte vi till lyviksberg och handlade på coop. och sen åkte vi hem till sunnansjö. när vi kom hem. då gick jag ut och tvättade cross-kläder. och sen gick jag in och åt mat. och sen åkte 4-hjuling. i skolgen. sen när jag komm in. då var jag vid datorn. och nu ska jag gå in och duscha. och sen ska jag sova. ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton


Av Anton Trygg - 31 augusti 2012 06:59

Hej! Här får ni lite bilder från blankhult. Nu ska jag gå upp. Och bädda sängen. Sen ska jag gå ner och äta god frukost. Näst sist då ska jag gå upp och borsta tänderna och klä på mig. Efter allt då ska jag åka buss med landry till skolan. Bussen åker från sörbyängen centrum till hemmansvägen. Och sen går vi resten av biten till skolan. Brukar ungefär vara i skolan vid 08:00. Ha en bra dag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 30 augusti 2012 22:53

Hej! När vi kom hem från blankhult. Då åkte jag till Elevhemmet. Och bytte kläder. Och sen kom pappa och hämta mig. Då åkte vi till Täby crossbana för jag ska träna cross. När jag kom till Täby. Då bytte jag om mig till cross-kläder. Och sen åkte jag ut på stora crossbana och gasade. Efter jag har tränat klart med Anders hyllman. Då åkte vi till Elevhemmet. Vi fikade jag och pappa. Förut så duscha jag. Nyss packat. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton.

Av Anton Trygg - 30 augusti 2012 11:02

Hej alla bloggläsare! Nu är vi i Blankhult. Jag ska varit här till kl 14:00 ungefär. Och då kommer det en taxi och hämta oss. ha en bra torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 augusti 2012 06:52

Hej! Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Sen gå ner och äta frukost. Sen ska jag gå upp och borsta tänderna och klä på mig. Sen ringa till mamma. Efter allt då ska jag åka buss med landry till skolan. Ha en bra torsdag på er alla bloggläsare. /Anton.

Av Anton Trygg - 29 augusti 2012 22:36

Hej! När jag kom hem till Elevhemmet. Då åt jag mat. Sen tvätta jag mina kläder. Sen åkte jag och Camilla och träna på Friskis och svetis på öster. Och sen åkt vi hem till Elevhemmet. Då fikade vi nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2012 14:53

Hej! Det har varit bra i skolan idag. Vi har varit och titta på film i aulan. Nu får man åka hem. Nu slutar vi skolan. gud vad skönt. Då ska man åka buss hem till Elevhemmet. Ha en bra eftermiddag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2012 06:51

Hej! Gud vad jag är trött. Med Nu ska jag gå upp och Bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Sen ska jag gå upp och borta tänderna och klä på mig. Efter allt då ska jag gå med landry till bussen. Sen åker vi till skolan. Ha en bra dag alla ni. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards