Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 22:35

Hej! På kvällen hade vi husmöte. För ett tag sen så har jag duschade. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Ha en bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 21:37

Hej! Mamma och pappa är det finaste jag har och snällaste som hjälper mig när jag behöver hjälp. I LOVE YOU Mamma och pappa. Kram från en toppen kille. /Anton

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 17:26

Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan idag. Det är nu svårt på bygg för nu har vi kommit längre och nu bygger vi en friggebod. Sen när skolan var slut. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Nu är jag på elevhemmet Svanen. Nu har jag tråkigt här på elevhemmet. Men vi ska ju snart äta mat. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 09:35

Hej Kvinnerstaskolan!
Ny dag, ny måndag och nya möjligheter = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Jag ska nu gå och byta om mig till jobba kläder. Nu känns det också att vi går mot ljusare tider skönt. Ha det gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 08:00

Hej på er alla!
Hej då Ludvika vi ses om ungefär två veckor igen. För ett lite tag sen var jag på Ludvika Tågstation och sa hej då till min älskade Mamma. Nu har jag precis passerat Ställdalen med tåget och är på väg mot Örebro Centralstation. På Örebro Centralstation då ska jag vänta på länsbuss 302 eller 314. Och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ni får ha en bra vecka på er alla det ska jag ha iallafall. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 januari 2014 06:48

Godmorgon på er alla underbara i Sverige!

<3 I LOVE ÖREBRO HOCKEY <3.

Nu är det måndag och jag är tillbaka här på Bloggen. Sen vill jag också bara säga att sen fram över kommer jag inte att Facebookar på söndagar. Så ni vet bara. Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost tillsammans med världens finaste och bästa Mamma. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till tågstation. Sen klockan 07:30 går tåget mot Örebro Hockey Stad. Örebro hockey är mina hjältar och kommer alltid och vara det.

<3 I LOVE ÖREBRO HOCKEY <3.

Ha en jätte bra kärleksfull måndag på er alla underbaraste. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards