Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Anton Trygg - 16 januari 2014 20:05

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon avslutar jag en bra veckan med att gå på hockey kl 19:00 i BEHRN ARENA innan jag åker hem till Ludvika. Imorgon kommer gästade FRÖLUNDA INDIANS på besök i BEHRN ARENA. Imorgon spelar alltså ÖREBRO HK mot FRÖLUNDA INDIANS på hemmaplan i BEHRN ARENA. Jag kommer till matchen och heja fram er till tre betydelsefulla poäng. Lycka till ÖREBRO HK på hemmaplan imorgon. Ha en jätte bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 16 januari 2014 19:07

Hej! Det har varit en toppen bra dag på Tullängsskolan idag. På morgonen hade jag trä och då gjorde jag också färdig min hand som jag har gjort i material trä. När jag slutade. Då styrketräna jag i Tullängsskolan idrottshall. Sen när jag hade tränat klart så cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet så duschade jag och åt mat. Nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på Spotify på mobilen. Tack snöflingorna att ni har slutat och snöat det gjorde ni mig glad och glädjefylld. Ha en bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 januari 2014 07:12

Godmorgon underbara torsdag!
Nu går snart denna vecka mot sitt slut för imorgon är det fredag igen jippi jippi för då får man också åka hem och få sin nya mobil iPhone 5S. Men först imorgon då ska jag till skolan. Och sen på kvällen så blir det hockey kl 19:00. Men nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta god en frukost som boendepersonalen Kerstin har gjort. Sen ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 08:00 då ska cykla i snön till Tullängskolan och ha trä och göra en hand på morgonen. Ha en jätte bra och härlig dag i vinterland på er alla. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards