Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2014

Av Anton Trygg - 30 juni 2014 23:57

Hej! Nu på kvällskvisten så har jag pratat med min vän Patrik Graaf. Vi pratade i hela 55 minuter. Det var kul och prata med Patrik för det var länge sen. Tack för samtalet Patrik. Jag har också pratat med min bästa kompis Jasmine Sjöstedt på FaceTime. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu ska jag krypa ner i min Goa säng och sova ska upp tidig imorgon. Godnatt och sov gott säger vi här ifrån Ludvika. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 juni 2014 21:04

Hej! Idag har jag också varit dåligt med att uppdatera här på Bloggen. Idag har jag varit till bästa Mormor. Jag har också varit med Mamma och handlat på Hemköp och på MM. Förut ett lite tag sen så tittade jag på husräddarna på TV3 play på datorn. Nu så tittar jag på Lotta på Liseberg och äter mat. Ha det så härligt på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 30 juni 2014 13:18

Hej på er alla Tjejer där ute!
Mitt namn är Carl Anton Trygg.
Och jag är 17 år gammal och fyller 18 år den nionde augusti i år.
Jag är singel och vill verkligen ha en tjej och förgylla livet med. Kontakta mig om det är någon tjej så vill vara kär i mig.
Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2014 12:06

Goddag måndag på er alla!
För ett litet tag sen så gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost tillsammans med Mamma och Alexander. Det är jätte mysigt och ha hela familjen samlat vid frukostbord och äta tillsammans det är livskvalité. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så vet jag inte vad denna dag erbjuder på. Vi får väl se. Ha nu en jätte underbar måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juni 2014 23:55

Hej! Efter en slö söndag då tänker jag krypa ner i min go säng och släcka ner världen och sova för att jag är as trött. Nu önskar vi återigen godnatt och sov gott från familjen TRYGG från Vasalunden i Ludvika. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juni 2014 21:25

Hej! Idag har jag varit dålig med att uppdatera här på Facebook. Idag har jag bara varit inne och ätit jordgubbar och grädde, persikorhalvor med grädde. Jag också bara skrivit ihop stolar och tagit det lugnt idag. Nyss så har jag ätit taco. Nu så tittar jag på tv. Ha det så bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juni 2014 13:19

God eftermiddag på er alla!
Vid ungefär klockan 11:30 då vaknade jag och gick upp och kläde på min kläderna. Sen så sa jag hej då till Tea och Tage för Jimmy kom och hämtade dom. Ett lite tag efter så kom Rosie och Johan och hämta Moa. Efter det då åt jag frukost. Nyss så har jag borstat. Nu så sitter jag här i soffan och ta det lugnt. Ha nu en jätte bra söndags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juni 2014 00:04

Hej! Nyss så har Mamma, Moa, Tea och Tage lagt sig och ska sova. Nu ska jag också lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott hälsar familjen TRYGG/HEDBERG. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards