Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 23:59

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det en ny match för våra älskade ÖREBRO HK igen som då möter skräplaget LULEÅ HC uppe i Norrbotten i COOP NORRBOTTEN ARENA på bortaplan. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. FORZA ÖREBRO. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 23:28

Ikväll här i Ludvika såg jag snö YES!

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 23:09

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika station kl 16:29. Då stog Mamma där och vänta på mig. Sen åkte jag och Mamma och uträttade olika ärende. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Senare på kvällen så åt jag mat. Och nu har jag bara tagit det lugnt. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 15:59

Hej på er alla Resenärer!
Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. När vi slutade kl 14:00. Då åkte jag en knökafull Buss 25 till Järntorget. På Järntorget då byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Resecentrum. På Resecentrum gick jag på tåget. Nu har jag åkte ett tag och är på tåget mot Ludvika för jag måste hem och hämta mer kläder. Alltså jag åker tillbaka till Örebro på måndag morgon igen. Nyss har jag ätit en baguette och druckit en drick yoghurt. Nu ska jag sova lite. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 07:12

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta god en frukost som boendepersonalen Carina har gjort. Sen ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Kl 07:45 då ska jag gå till Tullängsskolan. Ha en fridfull fredag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 00:56

Sömntåget med lokföraren John Blund har plockat upp mig. God natt världen - sov gott:-) KRAM A:-)

Av Anton Trygg - 10 januari 2014 00:44

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår i första perioden blev det mål av Marko Anttila som elegant styrde in 1-0 till Örebro Hockey. Kapten Löwdahl bröt utanför blålinjen, Wiklander fångade upp pucken och passade Wallace som smällde in pucken i andra perioden genom Svensson till 2-2. I femte perioden då klev straffarnas konung Johan Wiklander fram, gjorde ett par aviga dragningar och tryckte in 3-2 via stolpen. Och då vann alltså ÖREBRO HK på straffar mot skräplaget SKELLEFTEÅ AIK med 3-2. Bra jobbar och grattis till tre sköna poäng ÖREBRO HK. Jag var i BEHRN ARENA och titta på matchen. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards