Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Trygg - 31 maj 2014 21:52

Hej! På eftermiddagen så åkte jag tåg från Örebro central klockan 15:59. När jag kom med tåget till Ludvika station. Då åkte jag och Mamma till Sibylla i Marnäs och där så åt jag mat och Mamma åt en glass. Sen så åkte vi och handla på Hemköp. Senare så åkte vi hem. Nu så ska jag bara ta det lugnt här hemma i Vasalunden. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 maj 2014 06:04

Godmorgon på er alla.
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med Pappa. Sen så ska jag borsta tänders och fixa mitt ansikte. Senast klockan 06:45 då ska vi åka till Örebro. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 maj 2014 01:03

Hej! Förut har vi kommit hem till Örby. Nyss så har jag borsta tänderna, raka mig och fixa mitt ansikte. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 23:01

Hej! Nu har vi varit och ätit på resturang kitchen & table Kungsholmen. Där åt jag varmrätt och efterrätt och drack Pepsi. Där träffade jag också Vitória Hedin, Pär och Uno. Nu så är vi hem hos Vitoria Pär och Uno på Kungsholmen. Nu så ska jag också dricka te och ha det gott. Kramizar från Stockholm/Anton

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 19:33

Hej! När vi åkte från Tynningö då svängde vi förbi norra lagnö och hälsa på Jens och Yvonne. Sen så åkte vi och handlade på en båtaffär. Senare så åkte vi hem till Örby. Nyss så duschade jag. Nu så tar jag det lugnt. Snart ska vi åka och äta ute på resturang. Ha en jätte bra fredags kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 14:41

Hej! Nu så saknar jag verkligen båtlivet i Stockholms skärgård men det står inte på för än vi ska ut med båten Regina. Nu så ska jag dammsuga på båten. Ha en sval och skön fredag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 09:49

Hej! Nu är jag och pappa på väg mot Orminge för pappa ska träffa några hyresgäster där på EKAB. Sen så bär det av till Tynningö för vi ska till båten. Ha en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 08:29

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Senare ska vi åka bort. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards