Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Anton Trygg - 8 januari 2014 23:57

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det matchtröjansdag i BEHRN ARENA när gästande SKELLEFTEÅ AIK kommer på besök. Alltså imorgon spelar ÖREBRO HK mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK. Kom ihåg alla ni som kommer på matchen imorgon att ni klär er i Örebro matchtröja. Jag kommer till matchen imorgon ÖREBRO HK och hejar fram er till tre sköna poäng. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 8 januari 2014 22:30

Hej! Idag har det varit en bra skoldag på första året. På eftermiddagen vid kl 14:05 i Tullängsskolan då gick jag till Café Innova och köpte baguette och yoghurt och fikade med. kl 15:00 när slutade. Då cyklade jag hem till Elevhemmet Svanen. Hemma på elevhemmet då fikade jag lite. Sen vara jag lite vid datorn. Och senare så åt vi mat och hade husmöte. För ett lite tag sen har jag duchat. Jag tog mina kläder i mitt rum. Gick sen till toaletten. och stängde dörren och låste. Då duchade jag. Sen när jag hade duchat färdigt. Då torkade jag med handduken. Och jag satte på mig mina kalsonger och mina mjukisbyxor. Och då skulle jag knyta mjukisbyxorna med då gick snöret av. Då fick jag och låste upp dörren och sen gå till mitt rum och hämta mina andra mjukisbyxor. Men när jag var i mitt rum så ångrade jag mig och då gick jag tillbaka till toaletten. Och då låste jag toalett dörren igen. Och tog på mig mina hörapparater. Och låste upp dörren igen och gick då inn i mitt rum och hämta min andra mjukisbyxsor. Och gick inn igen på toaletten och bytte till mina andra mjukisbyxor och dom kunde jag knyta. Sen toga jag med mina andra kläder som låg på golvet och gick tillbaka till min rum och lämnade kläderna. Sen var jag på toaletten en sista gång och hämtade mina glasögon och borsta tänderna. Vilken katastrof det blev med alltihopa. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2014 08:32

Godmorgon!
Första natten här på elevhemmet svanen har jag sovit jätte bra. Men nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta årets första frukost här på elevhemmet. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid kl 09:30 då ska jag cykla till Tullängsskolan och årets första skoldag. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2014 00:17

Hej! Igår kom jag till Örebro med tåget. Då åkte jag buss till BEHRN ARENA och titta på hockey. Efter hockey då åkte jag buss 26 till Lavendelvägen/elevhemmet. Jag har för ett tag sen pratat med Mamma i mobiltelefon och bort tänderna. Nu ska jag sova första natten här på elevhemmet svanen i Örebro för i år. Godnatt på er alla. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards