Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Anton Trygg - 1 januari 2014 23:51

Hej på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans!
Igår vann JUNIOR TRE KORNOR över JUNIOR RYSSLAND med 3-2. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 1 januari 2014 23:04

Hej! Jag vill som alla andra sammanfatta mitt år 2013. Mycket har hänt mig. Jag har börjat på två nya gymnasium i Örebro och börjat på nytt elevhem som heter Svanen. Mamma har flyttat till en ny lägenhet och fyllt 60 år. Och jag har också firat bästa julafton med Mamma och släkten i Ludvika. Med Pappa, Norma och Anna Penafiel har jag firat nyår på fartyget BIRKA. Och nu välkomnar jag 2014 och hoppas det blir en toppen bra år och god fortsättning på nya året. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 1 januari 2014 22:52

Hej! Igår på nyårsafton åt vi en god trerättersmiddag på fartyget M/S BIRKA. Vi tittade sen på show, dansband och rockbandet. vi åkte sen hiss upp på däck 10 och gick ut på terassen och skåla till TOLVSLAGET. Efter vi hade firat in det nya året. Då lysande vi på dansband och rockbandet igen och jag drack också Coca-Cola. Vi var vaken till sent på nya året. På nyårsdagen åt vi Brunch på fartyget M/S BIRKA. Vi lyssnade på dansband och rockbandet idag igen. M/S BIRKA kom till Stockholm kl 15:45. Vi åkte då taxi 020 hem till Örby. På kvällen åt vi mat. För ett tag sen var jag och Pappa nere på undervåningen och körde modelljärnväg. Nu tittar vi på tv. Ha en fortsatt bra nyårsdagen på er alla. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards