Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Anton Trygg - 22 januari 2014 22:17

Av Anton Trygg - 22 januari 2014 22:09

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Vet ni vad? Jag ska åka med 14-3 Örebro supporterförening på lördag till Gävle och titta på hockey. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 22 januari 2014 22:04

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon kommer gästande formstarka LULEÅ HF på besök i BEHRN ARENA. Alltså imorgon spelar ÖREBRO HK mot LULEÅ HF på hemmaplan här i Örebro. Lycka till ÖREBRO HK jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram er till tre sköna betydelsefulla poäng. Ha en jätte bra natt på er alla. Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 22 januari 2014 21:30

Hej! Det har varit en toppen bra dag på Tullängsskolan. Idag har jag haft bild, teckenspråk, byggteori och digitalkompetens. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till Elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet. Då fikade jag. Sen åkte jag och Veronica boendepersonalen till bowlingen. Sen när bowlingen var slut. Då åkte vi hem igen till elevhemmet och åt mat. För ett lite tag sen har jag duschat. Ha det så bra. Så hörs vi snart igen. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 22 januari 2014 07:03

Godmorgon onsdag!
För ett lite tag sen har jag gå upp. Och nyss jag har morgon duschat det var skönt. Jag gick in på toa och stängde dörren och låste. Sen kom jag på att jag har glömt kalsonger, schampo och mina glasögon i mitt rum. Då det vara och låsa upp dörren och gå till mitt rum och hämta sakerna. Sen gick jag tillbaka till toa och stängde dörren och låste. Sen kunde jag duscha. Nu ska jag äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla i vinterland till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards