Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2014

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 23:56

Hej! När skolan var slut idag. Då åkte jag länsbuss 303 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och sen åkte hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet. Då tog jag det lugnt. Och sen åt vi mat senare på kvällen. Förut har jag pratat med bästa mamma i mobiltelefon. Nyss borstat tänderna. Nu så ska jag sova. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 23:27

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK igen men nu hemma mot skräplaget BRYNÄS IF i BEHRN ARENA. Lycka till morgon ÖREBRO HK. Jag ska till BEHRN ARENA imorgon och titta på matchen. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 23:09

Hej på er alla Hockey-Vänner! ÖREBRO HK gjorde vad dom skulle göra och slå LULEÅ HF på bortaplan med 4-3 i COOP NORRBOTTEN ARENA. Jere Sallinen kvitterade där, Johan Motin hängde in 2-1. Gjordesuccévärvningen Ville Viitalouma 3?1, också det i powerplay. Jere Sallinen gjorde tredje periodens enda mål till 4-3. Grattis till tre bra kämpade poäng ÖREBRO HK som ni kan ta med i bagaget i flygplanet hem till Örebro. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 18:16

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Mindre än en timme kvar till nedsläpp mellan LULEÅ HC - ÖREBRO HK. Örebro krossa krossa Luleå på bortaplan ikväll. Nu ladda jag med att lyssnade Tro I Våra Hjärtan och väntar att klockan ska bli 19:00 så att matchen kan börja. Ha en jätte bra kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans /Anton

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 17:57

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 14:09

Hej här är en glad kille för idag klarade jag slut provet till Traktorkortet yes. Men jag ska göra ett till slut prov igen om några månader för att se om jag kommer ihåg det. Sen på förmiddagen hade vi bygg i en timme. Klockan 12:00 så hade vi lunch. På eftermiddagen så hade vi återigen bygg i en timme. Och nu har jag slutat skolan och så tar jag också helg med gott humör. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 08:06

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Vet ni vad? Min Pappa har förlängt mitt säsongskort igår så nu kan jag var med och stötta mitt lag även i kvalserien jippi. Jag har världens bästa och snäll Pappa och Mamma. Jag älskar er båda. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 februari 2014 07:15

Godmorgon på er alla!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klä på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på mot Resecentrum. På Resecentrum då ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards