Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Anton Trygg - 26 januari 2014 22:13

Hej! Min planering har sett ut så här idag. Efter frukosten så började jag och tvätta min pyjamas och sängkläder och städa lite smått i mitt rum. Sen åt vi mat. Kl 15:55 gick vi till Druvans elevhem på kalas. Kl 18:00 gick vi tillbaka till våran elevhemmet. Och då fortsatte jag och stöda mitt rum. Senare så duschade jag och borsta tänderna. Efter jag hade duschade då stöda jag det sista i mitt rum. Nu har jag ny städat mitt rum, ny tvättad pyjamas, ny bäddad och Ny duschad. Nyss har jag ring och pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 26 januari 2014 10:25

God förmiddag på er alla!
Idag söndag så Facebookar jag. Inatt jag har sovit hyfsat bra efter förlusten igår mot skräplaget BRYNÄS IF. Men nu ska jag gå upp och klä mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen får vi se vad jag ska hitta på och göra här på elevhemmet svanen. Ha en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 januari 2014 02:11

Hej! Örebro Klacken var suveränt bra. Men det gick inte hela väg. Och bussresan var jobbet. När vi kom till Örebro. Då cyklade jag från BEHRN ARENA till elevhemmet svanen. Men nu har jag för ett tag sen kommit till elevhemmet. Nyss har jag borsta tänderna. Men nu ska jag krypa ner i en skön säng och sova. Godnatt och sov gott världen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards