Carl Anton Trygg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 22:44

Nu så har Pappa gjort en reseplanering åt mig inför morgondagens resa mot HOVET ARENA!

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 22:34

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget DJURGÅRDENS IF på HOVET här i Stockholm. Jag kommer också till HOVET imorgon och hejar fram ÖREBRO HK till tre jätte sköna på betydelsefulla poäng. Jag önskar er också ÖREBRO HK lycka till på bortaplan imorgon. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 20:50

Hej! För ett lite tag sen då kom vi hem till Örby här i Stockholm. Nyss så har vi ätit kvällsmat. Nu så blir det och bara ta det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 18:08

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag skriver detta igen för att jag vill informera er om matchen imorgon. Viktig medlande att ÖREBRO HK spelar imorgon på bortaplan mot skräplaget DJURGÅRDENS IF i Stockholm. Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett och det finns också platser kvar. Så nu vill jag meddela er att ni boka nu den som vill följa med och titta matchen i Stockholm imorgon. Så passa på och häng med på årets häftigaste hockeyfest på HOVET i Stockholm imorgon. Också så sjunger vi DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO i hela Örebroklacken och tar över hela HOVET och hejar fram våran stolthetaste laget ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng för då åker rödvita laget uppåt i SHL-tabellen där vi trivs bäst. Vi ses i HOVET imorgon alla rödvita för att jag kommer också till HOVET imorgon och hejar fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 17:54

Tänker lite extra på er ikväll Morfar och Farfar!

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 17:39

Hej! Nu så har jag och Pappa varit till Söderbärke kyrkogård och satt ljus på min Farfars grav. Fast jag aldrig har träffat dig Farfar Rune då kommer jag ändå och sakna dig jätte mycket. Nu så forsätter vi mot Stockholm igen. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 16:58

Hej! Hemma i Burängsberg då har jag tittat jag tv, ätit en paj och packat. Sen så åkte jag och Pappa in till Ludvika och handlade. Nu så bär det av till Stockholm och på vägen till Stockholm då ska jag och Pappa stanna till vid Söderbärke kyrka. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 oktober 2014 10:24

Hej! Burr vad kallt det är idag också. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur en varm och skön säng och klä på mig kläderna. Sen så ska jag gå ner till undervåningen och äta frukost i min ensamhet för att Pappa är inne i stan i Ludvika och jobbar lite idag också. Han kommer hem om ett tag igen. Senare så vet jag inte vad jag ska göra. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards