Carl Anton Trygg

Alla inlägg under januari 2014

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 23:27

Hej! När jag kom med tåget hem till Ludvika station. Då stog Mamma, Amanda, Moa och Oscar och vänta på mig där. Sen åkte vi upp till Knutsbo och hämta sker och kolla till deras katt Alva hemma hos familjen Hedberg. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Då kom Jonas och hämta Oscar. Sen åt jag. Mamma, Alexander, Amanda och Moa tacos. Senare så tittade vi på tv. Nyss har jag borsta tänderna. Amanda och Moa ska sova oss hos. Här får ni en bild på mig när jag var liten. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 19:26

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då är det hockey igen när då ÖREBRO HK åker en sista gång till TEGERA ARENA och möter skräplaget LEKSANDS IF. Alltså imorgon spelar ÖREBRO HK mot LEKSANDS IF på bortaplan. Jag och Dan åker upp till Leksand imorgon och kollar på matchen. Dan hejar på skräplaget LEKSANDS IF och jag hejar på stolthetaste laget ÖREBRO HK. Jag kommer till er på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och hejar fram er till tre betydelsefulla poäng. Komihåg att alla poäng räknas i SHL. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 15:13

Hej! När skolan var slut. Då åkte jag länsbuss 303 till Resecentrum. Och nu är jag på tåget mot Ludvika. Ha en bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 12:36

Hej här kommer byggaren Anton!
På morgon/förmiddagen hade jag traktor teori. Klockan 11:00 till 12:00 hade jag bygg. Nyss har jag varit på lunch och ätit jätte god mat. Nu så har jag rast. Klockan 12:40 så kör jag sista rycket på bygg igen innan jag får slut för dagen och ta helg. Sen slutar vi Skolan klockan 13:40. Ha det så toppen bra så hörs vi snart igen allihopa. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 08:02

Hej! Jag är så glad och slott att vara i tonåren. Då känner jag att jag inte behöver vara liten jämt och så börjar jag också bli en man. Ja just det Idag är det fredag om ni visste det också. Jag säger bara jippi jippi. Ny fredag, ny dag på Kvinnerstaskolan = Nu är jag på plats på bästa Kvinnerstaskolan. Och klockan 08:20 då ska jag gå till Bengt-Arne för har ska följa med och låsa upp till datasalen åt mig. För jag ska jobba med tråkiga traktor teorin. JAG VILL KLARA NU OCH FÅ TRAKTOR KORT. Ha en jätte bra fredag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 januari 2014 07:28

Godmorgon bästa fredag!
Hemma på elevhemmet då gick jag upp och klädde på min kläderna. Jag bädda också min säng och åt frukost. Sen borstade jag tänderna. Kl 07:10 då sprang jag till busshållplats Lavendelvägen när jag såg bussen komma men jag hann med bussen. Nu är jag på stadsbuss 26 på väg till Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Bilden har jag hittat på Google. Ha en jätte bra bästa fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 23:52

Av Anton Trygg - 30 januari 2014 22:59

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK spelade sin sämst match nu ikväll i SHL den säsongen och förlorade mot skräplaget VÄXSJÖ LAKERS HC med hela 3-6. ÖREBRO HK slarvade mycket med passningarna och när man inte gör så många mål i en match så vinner man inte. ÖREBRO HK är nu närmare kvalserien. ÖREBRO HK det är bara och kämpa på nästa match med. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards