Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 23:56

Hej! Alla som kom i matchtröja till BEHRN ARENA fick en gratis korv med bröd och dricka eller kaffe. I andra periodpausen så träffade jag Kenneth Gunnarsson. Det var kul. Efter matchen så köpte jag en ÖREBRO sportbag och ÖREBRO HK halsduk. Ha det bra. /Anton

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 17:33

I kväll blir d Örebro - Skellefteå. Gäller o Heja för full hals på Örebroarna.

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 17:16

Hej! Det har varit en bra dag i Tullängsskolan. När slutade kl 15:00. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. Då prarade jag första Mamma, sen med Anders, Sist med Pappa i mobiltelefon. Nyss har ätit mat. Nu sitter jag här och väntar och vill åka till BEHRN ARENA och kolla på hockey. Ha en jätte bra kväll på er alla. Kram

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 13:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Komihåg alla Hockey-Fans i Örebro att idag är det matchtröjansdag i BEHEN ARENA och då ska alla som ha ÖREBRO MATCHTRÖJA satta på den fina matchtröja till kvällensmatch och göra hela arena till RÖTT och VITT och heja fram våran krigare/ÖREBRO HK till tre sköna poäng ikväll. Ha en bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 07:25

Godmorgon på er alla underbara!
Nu ska jag gå upp klä på mig mina kläder. Jag ska äta en jätte god frukost som Kerstin boendeperssonalen har gjort. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Kl 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 9 januari 2014 00:32

God natt världen!!! Sov gott!!! Det ska jag försöka göra;-) Önska mig lycka till... Kram<3A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards