Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 23:21

Hej! På kvällen så åt vi mat. Sen var jag lite vid elevdatorn, senare så filade vi. För ett lite tag sen så har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Sverige finare Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt världen och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 17:48

Hej! Det har var en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan idag. Vi har haft bygg heldagen. I skolan idag så sa en elev till mig. Vill du ha snus. Så sa jag nej. Komihåg och aldrig och börjar och snusa. Men mår bättre utan snus. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Nu är jag hemma på elevhemmet. Ikväll blir det en lugnkväll här på elevhemmet. Ha en jätte bra kärleksfull kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 16:39

Hej! Jösses vad mycket folk det är på buss 26 men jag fick ju ändå en sittplats det var ju skönt. När jag åker så lång som ända fram till näst sista hållplatsen. Ha det bra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 16:19

Hej! Jag önskar er en stor Kram till er alla på "kramens dag" kram från Anton??

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 13:57

Hej! Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva och ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilden har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 07:57

Hej! Ny dag igen, ny tisdag och nya möjligheter och äventyr = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Idag blir det bygg igen suck suck vad jobbig men så är det om man vill blir maskinförare. Men nu ska jag gå och byta om mig till jobba kläder. Och sen kl 08:20 så börjar jag lektionen bygg alltså. Ha en bra fridfull tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 januari 2014 07:28

Godmorgon tisdag!
När jag skulle vakna hemma på elevhemmet nu på morgon då var ser segt och gå upp. När jag kom upp då klädde jag på mig mina kläder. Jag bädda också min säng och åt frukost. Sen borsta jag tänderna. Ungefär vid klockan 07:05 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på stadsbuss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig tisdag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards