Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 23:48

Hej på er alla Hockey-Vänner!
JUNIORKRONORNA förlorade i förlängning i VM-Finalen mot FINLAND med 2-3 i MALMÖ ARENA. Och då innebär att Sverige kom på andra plats och fick SILVER. I andra perioden blev det 1-1 till Sverige av #28 Lucas Wallmark assisterad av #20 Lukas Bengtsson. I tredje perioden blev det ?2-2 till Sverige av #4 Christian Djoos. När slut signalen kom i fjärde perioden. Då blev det tyst på läkaren och på isen fanns det besvikna och ledsna svenska spelare. Men jag tycker iallafall att JUNIORKRONORNA ska vara glad för SILVRET. Jätte Grattis JUNIORKRONORNA till SILVRET och andra plats i Junior-VM. Nu är Junior-VM slut för denna gång. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 19:00

Hej! För ett lite tag sen var jag på hemmakväll här i Ludvika och hyrde två film och köpte godis och Coca-Cola. Nyss har jag ätit köttbullar och makaroner här hemma i Vasalunden. Och nu ska jag mysa med godis och dricka Coca-Cola till Hockey-VM. Ha en bra Hockeykväll på er alla nära och kära. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 16:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu är det bara tre timmar kvar till nedsläppt i VM-Final. Ikväll tar Sverige hem GULDET. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 09:09

Godmorgon underbara söndag!
Idag söndag så skriver jag på Facebook, Bloggen och Instagram. Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost. Kl 09:30 då ska jag säga hej till Pappa. För han kommer och hämtar Alexander?? För dom ska åka till Stockholm. Och till Alexander får jag säga hej då istället. Sen får jag se vad jag ska hitta på och göra sen. Ha en fridfull söndag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 01:41

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards