Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 23:57

Hej på er alla Hockey-Vänner!
I första perioden blev det 1-1 till ÖREBRO mål av Christoffer Norgren - hans första i SHL i Örebrotröjan. Och sen blev det också 2-1 till ÖREBRO mål av finländaren Marko Anttila. I tredje perioden blev det 3-4 till ÖREBRO mål av Henrik Löwdahl. Med det räckte inte för ÖREBRO HK och då förlorade dom mot skräplaget BRYNÄS IF med hela 3-6 på hemmaplan i BEHRN ARENA. Jag var och tittade på matchen. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 17:06

Hej på er alla resenärer!
Nu är jullovet slut får denna gång och imorgon så börjar vardagen igen och skolan. Men nu sitter jag på tåget mot Örebro. Sen kl 19:00 så blir det hockey i BEHRN ARENA. Efter hockey så ska jag hem till elevhemmet svanen. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 13:45

I kväll blir d Örebro - Brynäs. Gäller o Heja för full hals på Örebroarna.

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 13:10

Hej! När vi kom hem till Vasalunden sen på förmiddagen. Då var vi hemma en snabb sväng. Sen följde jag med Mamma till Erik sjukgymnast på Engelbrekt vårdcentral. När ändå var ute då uträttade vi olika saker. Sen åkte vi hem. Nu är vi hemma och nu ska jag också packa, äta mat och duscha. Sen vi kl 16:10 då ska Mamma köra mig till tågstation och säga hejdå till mig. Ha det så bra. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 09:25

Hej! Det gick jätte bra hos doktorn Styrbjörn. Jag hade inga infektion i mina öron. Det var skönt att det så bra ut. Nu är vi på väg hem till Ludvika. Ha en bra förmiddag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 07:54

Hej! Jäsp jäsp och trött trött. Mamma är chaufför. Och nu är jag på väg till Falu till farbror doktorn som ska kolla mig i båda öron så det ser bra ut. Ha en härlig tisdag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2014 06:09

Godmorgon!
Nu är det slut att sova länge på vardagar ända fram till sportlovet. Men på lördagar och söndagar får man sova länge. Nu ska jag gå upp och äta en god frukost tillsammans med underbaraste Mamma. Jag ska också borsta tänderna. Sen ska vi åka till Falun. För jag ska vara oss doktorn Stybjörn kl 08:30 på Falu Lasarett. Ha en jätte bra sista dag på jullovet på er alla barn och ungdomar. För er vuxna är det också kanske säkert att ni börjar och jobba på onsdag också. Ha en jätte bra fridfull tisdag på er alla underbaraste. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards