Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2015

Av Anton Trygg - 31 maj 2015 22:09

Hej! Marknaden denna helg här i Ludvika var inge bra. På kvällen så övningskörde jag äntligen efter några månader uppehåll och då körde jag till Grängesberg där jag och Mamma tittade på när Amanda spelade fotbollsmatch och ÖIS vann mot Grängesberg med hela 4-1. När fotbollen var slut då övningskörde jag hem till Ludvika igen. Det gick jätte bra och övningsköra ikväll. Nyss så åt vi pasta med köttfärssås och till efterrätt då åt vi chokladglass. Snart ska ska jag också bada/duscha innan det blir läggdags här i stugan. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 maj 2015 13:18

<3 Igår så tände vi ett ljus på balkongen för att Morfar lämnade oss för ett år sen igår och idag så är det ett år och en dag sen. Morfar alla din anhöriga saknar dig och vi älskar dig också och saknaden är lika stor. <3

Av Anton Trygg - 31 maj 2015 11:11

Hej! Nyss så gick jag upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag har också precis ätit frukost. Nu så ska vi ner på marknaden en sväng och kolla lite. Sen så kommer det folk hit till Vasalunden och gratta min Mamma på morsdag. Ha nu en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2015 17:50

Idag så tänder jag ett ljus för Morfar som för ett år sen somnade in vid klockan 13:40 idag på eftermiddagen och lämnade oss för gått. Saknaden är stor. Älskar dig Morfar och det kommer jag och göra för evigheter.

Av Anton Trygg - 30 maj 2015 17:34

Hej! Idag har jag, Mamma och Anders varit på marknad och där så köpte Anders en tutti frutti rem till mig i regnet här i Ludvika och det var inge bra heller så istället då var jag, Mamma och Anders till Buffalo och åt mat. Där åt jag en hamburgertallrik som varmrätt och till efterrätt då år jag banana split. Sen så körde vi hem Anders till sig och jag och Mamma åkte senare hem till Vasalunden i våran lägenhet. Nu så är vi hemma igen och bara ta det lugnt. Ha en jätte trevlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2015 10:53

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. jag ska också äta frukost. Sen så ska vi gå på marknaden här i Ludvika. Ha nu en jätte bra lördag lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2015 04:58

Hej! Anton hysen och Sigrid vann let's dance 10 år. Efter let's dance 10 år då somnade jag på soffan och vakade upp för ett litet tag sen och då gick jag in i mitt rum satt på tv och tittade lite NHL-Hockey. Jag såg matchen mellan New York Rangers och Tampa Bay Lightning på TV10. Jag såg lite av andra och hela tredje perioden och Tampa Bay Lightning vann med hela 2-0. Nu så ska sova så jag orkar upp om några timmar igen och gå på marknaden här i Ludvika. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 maj 2015 22:18

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Kvinnerstagymnasiet. Idag har jag också kör Volvo EC 210. På eftermiddagen då fyllde jag på fett i behållaren. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 303 till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Vid klockan 15:00 då åkte jag till Ludvika med tåget. När jag kom med tåget till Ludvika tågstationen då stog Mamma där och väntade på mig. Senare då åkte vi till Lokes pizzeria restaurang och då beställde Mamma en kycklingtallrik åt mig. Efter det då åkte vi hem till våran lägenhet i Vasalunden och då tittade vi på let's dance 10 år och jag åt en kycklingtallrik. Nyss så tittade vi också på Ack Värmland. Nu så är det nyheter på TV4. Snart så börjar också let's dance 10 år igen. Heja Morgan. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards