Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2013

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 22:56

Yes Markoolio och Cecilia vann LET'S DANCE 2013. Jag har hejat på Markoolio och Cecilia i hela programmet. Ni är bäst Markoolio och Cecilia. Ni är guld värda och vinna idag. Grattis. /Anton

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 18:45

Hej! Jag har varit och kollat på studentbalen. Och äntligen fick jag övningsköra med mamma också. Nu är hemma i Burängsberg hos pappa och Norma. Blev en bra eftermiddag tills slut ändå. Jag nöjd med dagen. Ha en bra fredags kväll på er alla.
/Anton

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 14:47

Hej på er alla fina människor!
Nu är vi på väg till piren/Västman och kolla när Oskar är på balen. Ha en jätte bra eftermiddag/Kväll på bal på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 14:20

Hej! Idag är det 2 veckor sen jag var till synsam och beställde glasögonen. Idag skulle mina glasögon komma till synsam. När mamma ringde till synsam. Då sa dom som jobbade på synsam att dom hade missat och beställa mina glasögon. Då blev besviken. Nu ska dom skicka min glasögon med expressen då går det lite fortare. Jag får vänta och vänta mer då. Jag vill ha mina glasögon. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 11:28

Hej på er alla!
Hittills har det varit en ganska bra dag. Det är aldrig kul och åka till sjukhuset. Men ibland måste man göra det man inte tycker är kul så är det bra. Idag har mamma varit med mig till Falu Lasarett till hörcentralen. Så min audionom höjde och fixade mina hörapparater. Det blev Inge hörseltest idag. Nu är vi på väg hem till Ludvika. Hoppas att eftermiddag blir ännu bättre. Ha en toppen bra eftermiddag på er alla Goa vänner. Kram för en fin dag. /Anton

Av Anton Trygg - 31 maj 2013 07:18

Godmorgon på er alla! Nu ska jag gå upp och klä på mig. Gå och äta frukost. Och borsta tänderna. Åka till Falun och göra hörseltest. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 maj 2013 22:57

Hej på er alla här i Ludvika!

Det har varit en toppen bra dag i skolan idag. När skolan var slut. Då åkte jag buss 1 till Örebro Centralstation. Jag åkte tågkompaniet Hem till fina Ludvika. När jag kom fram till Ludvika station då stog mamma och vänta på mig där. Vi åkte och köpte blommor. Sen åkte vi hem. Jag åt mat. Vi åkte upp till Högbergsskolan. Och tittade när Oskar hade föreställning. Nu ska jag ta mig till sängen och sova för jag ska upp tidig imorgon. Men först ska jag borsta tänderna. Nu säger jag godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 maj 2013 06:45

Godmorgon på er alla!
Nu är det inte långt kvar i skolan. Det är ungefär 5 dagar kvar i skolan. Nu ska göra mina vanliga saker nu på morgonen. Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå till bussen. Åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en toppen bra torsdag på er alla och njut i livet så mycket det bra går. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards