Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Anton Trygg - 29 januari 2014 23:42

Av Anton Trygg - 29 januari 2014 22:50

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Kära alla Örebroare imorgon är det hockey igen när då ÖREBRO HK möter VÄXSJÖ LAKERS HC som kommer på besök i BEHRN ARENA. Kom igen alla Örebroare och kom till match imorgon så vi kan fylla BEHRN ARENA till 2500. Jag önskar hela laget ÖREBRO HK jätte lycka till imorgon på hemmaplan. Jag kommer också och hejar fram er till tre sköna poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 29 januari 2014 22:01

Hej! Dagen har varit toppen bra för idag har vi redan slutat klockan 13:00. När jag slutade då cyklade jag hem till elevhemmet. På elevhemmet så fikade vi. Sen tog jag det bara lugnt. Var bara lite vid elevdatorn. Sen klockan 15:52 åkte jag buss 26 till våghustorget. Där gick jag av bussen och gick över gatan till Kjell & Company och köpte ett nytt iPad fodral utan tangentbord och iPad penna. För jag var inte nöjd med den gamla fodralet med tangentbordet. Jag ångrade mig så mycket att jag köpte det. Jag är ibland korkad kan jag erkänna. Men iallafall är jag super nöjd med nya fodralet och iPad pennan. Nu blir det inget mer köp på några år kan jag lova. Men sen åkte jag buss 26 till resecentrum. Gick av bussen där och gick till bowlingen. Efter bowlingen då gick jag till resecentrum och vänta på Bussen. Sen åkte jag buss 26 hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. På elevhemmet har jag ätit Mat. För ett lite tag sen så duschade jag. Nu ska jag borsta tänderna. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramziar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 29 januari 2014 07:24

Godmorgon!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla i vinterland till Tullängsskolan. Jag har en bra nyhet och berätta. Jag slutar redan kl 13:00 idag. För lärarna ska på föreläsning. Det är därför att det är glad miner idag. Här bjuder jag er en bild när jag var lite till er alla. Ha en jätte bra härlig vinterdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards