Carl Anton Trygg

Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

Tjej och gravid!

Av Anton Trygg - 13 februari 2016 23:56

Hej på er alla fina tjejer!

Nu så är jag här igen och vill skriva om tjejer och gravidamagar. Om ni tycker att jag tjatar för mycket då behöver ni inte läsa detta. Det är min Facebook och då är det jag som bestämmer vad jag ska skriva. Nu så ligger jag här i sängen och tänker mycket på tjejer och gravidamagar. Det är så ensamt. Jag vill verkligen ha en tjej nu som jag kan göra henne gravid och får barn med om tjejen godkänner det. Jag vill också pussa, känna och klämma på tjejens stora gravidamage.

Min vuxen planering är:
Jag vill blir kär i en tjej.
Jag vill bli sambo och flytta ihop med tjejen i en lägenhet.
Jag vill göra henna gravid om hon godkänner det.
Jag vill ha 6 barn med tjejen om hon godkänner det.
Jag vill förlova mig med tjej.
Jag vill gifta mig med tjejen.
Jag vill leva ett lyckligt liv med tjejen resten av mitt liv.

PS: Jag har verkligen varit intresserat av gravidamagar sen jag var liten och det kommer jag också att försätta och göra.

Bilderna har jag hittat på Google.se

Hälsningar från en snygg Anton som söker en snygg tjej att förgylla livet med.

 
 
mammamuxpux

mammamuxpux

14 februari 2016 00:05

Håller med dig man får skriva precis vad man vill och känner tycker jag.
Så mycket som jag berätta och tjata så .
Men mycket om andra saker också som jag upptäcke under tiden som jag gjorde anmälning på.
Håller tummar på att du hittar nån

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Anton Trygg

17 februari 2016 06:46

Tack. /Anton

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anton Trygg - 10 mars 2016 06:44


Välkommen torsdag! Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:40 då ska jag gå till Tullängsgymnasiet. Ha nu e...

Av Anton Trygg - 9 mars 2016 15:12

Hej! Efter en toppen dag på Nybroberget i Borlänge med mycket slalom så åker vi nu tillbaka till Örebro igen. Nu så ska jag sova lite. /Anton ...

Av Anton Trygg - 9 mars 2016 08:26


Hej! Nu så är vi på väg till Borlänge och ska ha friluftsdag på Nybrobeget och där så ska jag åka slalom heladagen. Det ska det bli kul. Kramizar ...

Av Anton Trygg - 9 mars 2016 08:25


Hej! Nu så är vi på väg till Borlänge och ska ha friluftsdag på Nybrobeget och där så ska jag åka slalom heladagen. Det ska det bli kul. Kramizar ...

Av Anton Trygg - 2 mars 2016 07:31


Godmorgon! Onsdag med lite blåst och kalt men vad gör det? Jag åker nu till resecentrum och Kvinnerstagymnasiet och ska köra maskin det står på dagens schema....Gör Din dag till en toppenonsdag......

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards