Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 23:14

Hej!

Nu knackar det på dörren. Jag gick och öppna dörren.

: Då sa en Hej det är John blund. Jag ville bara säga du måste sova nu så du orkar med dagen imorgon.

: Då sa jag ja just det jag måste sova nu.

Här bjuder jag er en fin bild när jag var lite.

Godnatt och sov gott John blund och alla andra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 22:56

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det bottenkamp för då spelar ÖREBRO HK mot skräplaget AIK på bortaplan i HOVET i Stockholm. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre jätte viktiga och betydelsefulla poäng hem till Örebro. Nedsläpp är kl 19:00 imorgon i HOVET. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 22:32

Hej! På kvällen här hemma på elevhemmet har jag ätit god mat. Jag duschade också sen och hade husmöte. Nyss har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 16:21

Hej! Nu har målamästan slutat för idag. Så jag kommer tillbaka imorgon och målar igen. Jag jobbade så hårt så mina handskar blev lite röda idag. Också gick klockan jätte snabbt idag när jag jobbade. När jag slutat. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum väntade jag på stadsbuss 26. Och nu är jag på buss 26 på väg mot Lavendelvägen/elevhemmet. Jag önskar er alla en mysigt och skön eftermiddag/kväll. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 14:07

Hej är kommer målaren Anton. På förmiddag på bygg då började jag måla med äkta falu rödfärg på grunden till friggebod som vi håller på och bygger. Klockan 12:00 åt jag lunch. Idag i Kvinnerstaskolans matsal serveras det spagetti med köttfärssås. Det var mums. Sen på eftermiddagen på bygg då fortsatte jag målen. Nu har vi rast till 14:10. Sen ska herr Anton måla igen. Vi hörs när jag har sluta skolan. Hej så länge och Kramizar på er alla. Kram från Anton

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 09:35

Hej! Ny dag, ny tisdag, ny dag på Kvinnerstaskolan = jätte jätte trött och jag är också på plats på Kvinnerstaskolan. Och nu ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder och sen börjar skolan. Ha en härlig dag i vinterland på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 09:05

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väll roligt hurra hurra!

Av Anton Trygg - 27 januari 2014 08:46

Godmorgon/God förmiddag på er alla!
Hemma på elevhemmet morse så fick jag sovmorgon. Väckarklockan ringde 07:30. Och då gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen ringde jag till mamma, bädda sängen och borsta tänderna. Vid ungefär kl 08:28 gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på stadsbuss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig dag i snön på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards