Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2015

Av Anton Trygg - 30 november 2015 16:14

Hej! Jag säger bara en sak börja aldrig och röka. Att röka cigarett är det farligaste man kan göra också kan man dö i förtid. Därför vill jag bara upplysa er om det. Jag har iallafall bestämt mig att jag ska aldrig börja röka, susa eller dricka alkohol och det står jag för. Jag tycker också att det skulle vara förbjuden och röka här i Sverige. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2015 09:01

Snart så är jag i Örebro och är laddad för en ny vecka, nya möjligheter och nya mål!

Av Anton Trygg - 30 november 2015 07:52

Godmorgon måndag!
Hemma i Vasalunden i Ludvika då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med Mamma. Klocka 07:15 då övningsköra jag till tågstationen där mitt tåg avgick klockan 07:29 mot Örebro. Nu så är jag på tåget på väg mot Örebro Centralstationen. När jag kommer fram till Örebro Centralstationen då ska jag byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 november 2015 13:56

Hej! Hemma hos Pappa idag så har jag fyllt i hydraulolja i grävlastaren och skrapat vägen med grävlastaren. Nu så är jag på väg hem till Mamma i Ludvika och ska baka pepparkakor med släkten och gå ut på skyltsöndag och jag ska också sova över hos Mamma tills imorgon. Ha nu en jätte bra första advent på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 november 2015 10:38

Ha nu en trevlig första advent på er alla!

Av Anton Trygg - 29 november 2015 00:50

Nu så kommer jag med ett glädje besked att jag ska bli Farbror igen om 7 månader. Jenny är nu gravid och väntar nu barn med min storebror Jimmy. Jenny ska bli Mamma för första gången och Jimmy ska bli Pappa för tredje gången. Grattis Jimmy och Jenny och all lycka till också med graviditeten Jenny. Jag är nu stolt att jag ska bli Farbror igen för andra gången på kortid.

Av Anton Trygg - 29 november 2015 00:35

Hej! Igår så har jag fyllt hydraulolja i grävlastaren, julpyntat här på gården. Igår på kvällen så tittade jag också på hockey på datorn och åt mat. För ett litet tag sen så har vi tittar på en jätte bra film som heter hur många kramar finns det i världen. Nyss så har jag provkört pappas bil BMW ut till brevlådan och hämta tidningen. Nu så är jag inne igen. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 november 2015 19:28

Hej! Idag så har jag kört Volvo L 50 hjullastare på Kvinnerstagymnasiet. Idag så slutade vi vid lunch och då byte jag om mig. Jag åt också lunch på Kvinnersta restaurangen. Sen så åkte jag länsbuss 314 in till Örebro Resecentrum och där så väntade jag på tåget. Vid klockan 14:00 då avgick tåget mot Ludvika. När jag kom till Ludvika tågstation då stog Pappa där och väntade på mig. Sen så åkte vi hem till Burängsberg. Snart så ska vi också äta mat. Vid klockan 20:00 då böjar idol. Heja Martin ikväll. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards