Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 22:54

Hej! Det har varit en bra dag på kvinnerstaskolan. När skolan var slut då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet så åt vi mat. Sen åkte jag och och en boendepersonal till Dövas Förening. Där var det Å kul. På Å kul gjorde jag en tavla och målade. Sen åkte vi hem. För ett lite tag sen så har jag duschat. Jag har också nyss pratat med bästa Mamma i Mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 22:29

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar våran älskade ÖREBRO HK igen och nu borta mot skitlaget MODO HOCKEY i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik. Lycka till imorgon på bortaplan ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Det behöver ni ju nu. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 13:56

Hej! Nu har jag haft rast. Nu börjar lektionen igen och sista rycket innan man får åka hem. Ha det så bra så hörs vi när jag har slutat skolan. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 12:19

Hej! Nu har jag haft lunch här på Kvinnerstaskolan. Nu börjar lektion igen. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 09:44

Hej! Ungefär vid kl 08:00 imorse kom jag till Kvinnerstaskolan. Nu har rast. Ha det bra. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 07:29

Godmorgon tisdag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klä på mina kläder och bädda sängen. Jag åt också frukost. Sen borsta jag tänderna. Vid ungefär Klockan 07:00 gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig dag i vinterland på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 14 januari 2014 06:14

Hej! Det har varit en helt okej dag på Kvinnerstaskolan igår. När vi slutade igår. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Senare igår på elevhemmet så åt vi mat. Klockan 07:00 igår så hade vi husmöte. Sen plocka jag iordning igår i mitt rum. Igår så duschade jag och pratat med mamma i mobiltelefon. Sen sov jag. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards