Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2014

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 22:42

Hej! Nu så knackade John blund på ytterdörren och sa till oss nu så måste familjen TRYGG sova. Då sa jag okej då kan jag för en gångs skull gå och lägga mig i skapligt tid. Så nu kryper jag ner i min Goa och sköna säng och somna in i drömmarnas värld och sover. Godnatt och sov gott på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 22:04

Hej! Här får ni lite gott och blandat från dagen. Idag så har jag och Mamma åkte en sväng med bilen. Vi åkte inom Gonäs. blötberget, Hemmansvägen, Klenshyttan och till sist så kom vi hem till Ludvika. Vi var då och handla på Lidel. Där köpte Mamma till mig nya höst skor, nya mjukisbyxor och en ny pyjamas. Vi åkte sen hem till Vasalunds byn och där så åt vi mat. Senare så åkte vi och handla på Ica Supermarket MatMagasinet och där så köpte vi glass, chokladsås och rån. Vi åkte sedan hem till Vasalunds byn igen. Väl hemma då åt vi glass. Nu så tittar vi på tv. Så här såg min dag ut idag. Ha en jätte bra sant kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 13:44

Hej! Nu så har jag ätit upp maten som jag har fått från Patrik Graaf. Tack för maten Patrik den var god. Nu så lyssnar jag och Patrik på musik. Ha det gött på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 13:05

Hej! Nu så ska jag äta lunch här hemma hos Patrik Graaf i Pluto. Jag ska äta DAGENS PASTA ALFREDO MED TAGLIATELLE, KRÄMIG OSTSÅS MED SKINKA VITLÖK OCH BASILIKA. Mums vilken fin mat man får av Patrik. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 12:33

Hej! Nu så är jag hemma hos Patrik Graaf i Pluto och hälsar på. Nu så blev också planerna ändrade att jag ska bara vara här hos Patrik till klockan 16:00 och inte till klockan 18:00 för klockan 16:00 ska vi till Mormor på Högberget och hjälpa henne med olika saker. Ha nu en jätte fin torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 10:50

Hej! Nu så har jag varit till sjukgymnasten Erik Elzen på Engelbrekt vårdcentral för att han har kollat på mitt skadade knä. Nu så ska jag göra sjukgymnastik en gång per dag hemma. Nästa gång jag ska till sjukgymnasten Erik Elzen på Engelbrekt vårdcentral är i september. Nu så hoppas jag att inte jag behöver operera mig men vi vet ingenting ännu. Hål tummarna för mig så att det går åt rätt håll. Ha nu en jätte härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 juli 2014 08:03

Hej! Nu så ska jag gå upp och starta igång denna torsdagen med att klä på mig kläderna och äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Och sen så ska vi till Engelbrekt vårdcentral på stan. För att klockan 09:00 ska jag till sjukgymnast och träna upp mitt knä. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 juli 2014 23:52

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna inne på toaletten. Nu så tänker jag gå i mitt rum och krypa ner i min säng och sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards