Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 19:55

Hej! Ludvika FK har vunnit tre av fyra matcher och förlorade en i dagens fotbollscupen som spelades idag på Hillängens IP här i Ludvika. Gud vad Oscar är duktig och spela. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 19:44

Hej på er alla köpare!
Är det någon som är sugen och köpa jultidningar av mig? Jag säljer åt jultidningsförlaget 2013 i år. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 19:11

Vad tycker ni om min nya iPadfodral? Fin eller ful?

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 18:59

Hej! Idag så var jag och Mamma till Hillängens IP och titta på Oscar när han spelade fotbollsmatch. Sen så var vi och handlade. Senare så åkte vi hem till Vasalunds byn och åt mat. Snart så ska vi åka och köpa glass på Sibylla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 11:48

Hej! För ett lite tag sen så har jag gått upp ur sången och klä på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost och borsta tänderna. Snart så ska vi åka och göra olika saker här i Ludvika. Ha nu en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 augusti 2014 02:38

Hej! Igår när vi var i Insjön då var vi till Clas Ohlson och där så köpte jag ett nytt skal till mig mobil och några andra saker till mig. Också på Insjöndagen så har jag fått autografer av motocross föraren. På kvällen så här jag ätit kyckling med pommes frites och vitlök sås här hemma i Vasalunds byn . Nu så ska jag krypa ner i sängen under täcket och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 19:20

Hej! Idag så har jag och Mamma varit till Insjön i Leksands kommun på Insjöndagen. Idag har jag sett när dom har gjort voltar uppe i luften med crossar. Jag har också sett när en motorcykel har börnat och på Mora träsk när dom uppträdade. Mamma har idag också bjudit mig på två korvar, en läsk och en räm. Kvällen avslutades med att tre fallskärmshoppare hoppade från ett flygplan. Till och från parkeringen idag så har vi åkt en gammal buss. Nu så har vi åkt ett tag och är på väg hem till Ludvika. Bilder och videoklipp kommer senare ikväll. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 11:45

Vila i frid bästa Brasse Brännström!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards