Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2015

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 23:45

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK med hela 4-0 på hemmaplan mot skräplaget SKELLEFTEÅ AIK i ett fullsatt BEHRN ARENA. 13 sekunder in i först perioden då tog ÖREBRO HK ledning med 1-0 mål av Johan Motin. I andra perioden då utökade ÖREBRO HK ledningen till 2-0 mål av Johan Wiklander sen så kom också 3-0 till ÖREBRO HK då mål av Martin Johansson. I tredje perioden då gjorde Marko Anttila 4-0 i öppen kasse till ÖREBRO HK. Nu så är ÖREBRO HOCKEY klara till slutspel och grattis till tre poäng också. Ha nu en jätte natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 23:04

Hej! Nu så är jag hemma på elevhemmet igen. Nu så ska jag också fira segern och att Örebro Hockey är i slutspel med att äta chips, dipp och dricka Coca-Cola. Det ska bli roligt och spännande och gå på första slutspel sen. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 21:32

Fy fan vad jag är glad nu asså det blide Örebros i hemma i BEHRN ARENA.
Heta Örebro körde över Skellefteå med hela 4-0.

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 16:24

Heja Örebro ikväll ska det bli Örebroarnas i BEHRN ARENA för Skellefteå ska ha däng Oyeah!

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 15:45

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll då spelar ÖREBRO HK mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK hemma i BEHRN ARENA. Lycka till ikväll på hemmaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till BEHRN ARENA ikväll och heja fram mitt stolthetaste lag ÖREBRO HK till tre sköna och betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 28 februari 2015 14:21

Hej! Igår så städade jag aldrig mitt rum så jag tittade istället på let's dance. I let's dance så håller jag på Ingemar och Cecilia. Idag sov jag ända fram till klockan halv 10. Sen så åt jag frukost. Nu så tittar jag på skid-VM och hejar på Charlotte-Kalla. Senare då ska vi äta kyckling med ädelostsås och potatis i ung. Senare då ska jag städa mitt och duscha. Vid klockan 17:40 då ska jag åka stadsbuss 6 till Hemmamsvägen. Där ska gå av och gå till BEHRN ARENA och titta på hockey. Efter hockeyn då ska jag gå till statoil och handla. Senare då ska jag gå tillbaka till Hemmansvägen och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet igen. Ha nu en trevlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 februari 2015 14:31

Hej! Idag har jag kört komatsu bandgrävaren heladagen tillsammans med Marcus Ytter här på Kvinnerstagymnsiet. Innan vi slutade då var Erik Dahlberg snäll så att jag fick åka med i grävlastaren lännen ner till hygienavdelningen så att jag slapp och gå långt. Tack för skjutsen Erik Dahlberg. Nyss så slutade vi och då byte jag om mig. Sen så ska jag åka länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byte buss till stadsbuss 6. Och sen åka stadsbuss 6 till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag städa mitt rum. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards