Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2014

Av Anton Trygg - 30 april 2014 23:48

Hej! Ikväll har jag haft en jätte bra valborgsmässoafton här i Örebro. Så nu kan jag somna in i drömmarns värld med ett gott samvete och med ett leende med läpparna. Så nu stänger jag ner allt och sover. Vi hörs imorgon igen när jag har sovit ut. För imorgon är vi ledig för det är röddag. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 april 2014 22:57

Hej! Idag har det varit en jätte bra på Tullängsskolan. I Tullängsskolan idag hade jag bild, teckenspråk, eget arbete och byggteori. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Sen så åkte jag buss 6 upp till stan och köpte skärmskydd till min mobil och present till Emelie och Phung. Jag åkte senare buss 6 tillbaka till elevhemmet. Då åt vi mat. När vi hade ätit färdig då hjälpte boendepersonalen Carina mig och sätta på skärmskydd på min mobil. Tack Carina för hjälpen. Lite före 7 då cyklade vi till Tybble och titta på majbrasa. Och där så köpte jag också godis. När vi var det ett tag vid valborgsmässoafton då började det ös regna och hagla. Då cyklade jag hem till elevhemmet igen. Hemma på elevhemmet då åt vi jordgubbar med glass också duscha jag. Nu har jag suttit har i soffan och pratat med boendepersonalen Carina. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 april 2014 07:16

Nu har jag hissat flaggan har på Facebook, bloggen och Instagram för Sveriges kung som fyller år idag. Hipp hipp hipp hurra hurra på din födelsedag kungen.

Av Anton Trygg - 30 april 2014 07:03

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin. Sen ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 april 2014 00:08

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag på Kvinnerstaskolan så skruvade jag upp gipsskivor på väggen. Jag har också spacklat. På eftermiddags rasten så köpte jag Loka vatten med smak av vattenmelon och citron på cafeterian på Kvinnerstaskolan. När skolan var slut då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Våghustorget. På Våghustorget så gick jag till Kjell och Company och köpte en pekpena. Jag var också till Clas Ohlson och köpte ett skal till min mobil. Sen så åkte jag stadsbuss 6 till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet så åt vi mat. Senare var vi ute och cyklade. När vi kom hem igen då duschade jag. Vid klockan 20:00 då tittade jag på Hockeygalan på datorn gratis. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova god natt och sova gott. Kramizar ❤️ /A

Av Anton Trygg - 29 april 2014 09:36

Hej! Idag börjar jag skolan klockan 10:05. För dom andra i min klass på Kvinnerstaskolan har engelskaprov det har inte jag. Så fick jag lite sov morgon imorse istället. Nu så är jag på plats på Kvinnerstaskolan och nu ska jag också gå och byta om mig till jobbakläder och sen så börjar lektionen bygg. Ha en jätte bra och härlig tisdag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 april 2014 08:51

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så borstade jag tänderna, bäddade min sängen och pratat med Mamma i mobiltelefon. Vid klockan 08:30 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards