Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 31 juli 2013 16:15

Hej! Snart ska Jag, Mamma, Jonas, Lucas och Oscar gå ombord på Viking Cinderella. Jag skriver inte mer på Facebook, bloggen och Instagram när vi är på båten. Jag skriver mer imorgon. Hej då Sverige vi hörs imorgon igen. /Anton

Av Anton Trygg - 31 juli 2013 14:50

Hej! Nu rullar vi in i kungliga huvudstaden/Stockholm. I kväll kl 18:00 går båten Cinderella från Stockholm. Skriver ett sitta inlägg innan vi gå ombord på båten. Ha en kärleksfull eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 juli 2013 11:17

Hej! Ungefär kl 10:20 var vi på Ludvika busstation och vänta på bussen. Bussen åkte från Ludvika Busstation kl 10:25. Nu har vi åkt ett tag och är på väg till Stockholm och Cinderella. Och nu är vi på väg först till Västerås för ett stopp. Då blir det lunchpaus där. Sen fortsätter vi mot Stockholm och Cinderella igen. Ha en fin onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 31 juli 2013 07:50

Hej och godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och äta frukost och sen ska jag duscha. Tills sist ska jag kolla om jag har allt med mig när packade igår. Idag bär det va. Gud vad kul jag kommer och få. Ha en härlig onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 22:30

Hej! Regnet smattrar så gott på taket. Så nu tar jag natt här i stugan. Men först ska jag packa inför morgondagen roliga äventyr. Sen blir det borsta tänderna och sova Här i Vasalunden. /Anton

 

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 17:52

Hej! Förut kom vi hem till Vasalunden i Ludvika. Då åt jag fiskpinnar och mos. Nu sitter jag bara här i soffan och lyssnar på regnet ute. Snart ska jag packa väskan. Nu är det nära imorgon åker vi till Stockholm. Ha en härlig regnig kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 12:23

Hej! Nyss har jag ätit världens godaste pannkakor som min bästa Mamma har gjort till mig. Nu ska jag titta mer på tv tv tv och tv. Ha en bra mulen dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 09:55

Hej! Gud vad trött jag blev nu. Jag somnade sittande i soffan ett tag. Nu är jag lite piggare igen. Nu tittar vi på tv tv och tv. Här får ni en rolig bild på mig. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards