Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 13:34

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är Örebro Hockey i Schweiz på träningsläger där dom ska spel tre träningsmatcher och på eftermiddagen så börjar Örebro Hockey och spela mot EV Zug i Sursee, Schweiz. Klockan 16:00 börjar matchen och då sänder NA matchen gratis på datorn. Länken kommer ut på nättet strax före nedsläpp. Lycka till och försök och vinn nu Örebro Hockey fast det är bara en träningsmatch. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner. Hälsningar från en äkta Örebro support. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 12:12

Hej! Nyss så har jag ätit en stadig frukost som består av tre smörgåsar med pålägg ost och kaviar på, en talrik bollnäsfil, ett glas apelsinjuice tropicana och sist man inte minst ett kokt ägg. Jag har också precis borstat tänderna. Så nu har jag kommit igång också börjar dagen på er bra sätt. Ha nu en jätte bra dag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 10:33

God förmiddagsfredag på er alla!
Kom ihåg att ta vara på solen för att snart så är det höst. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så ska jag bara ta det lugnt. Ha nu en jätte fin fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 01:16

Hej! Nu så knakade John blund på rumsdörren och sa till mig varför sitter du här på stolen och Ugglar?
Då sa jag: Att jag var precis på väg att gå in på toaletten och borsta tänderna. Och sen som småning om gå jag och krypa ner i sängen och somna in i sömn värld och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 00:52

Jag tänker och tänker ....?

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 00:48

Ska man inte säja vad man tänker ?! Det gör jag iaf......

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 00:42

Ja, allt har ett slut tyvärr ...men det är ju nu det är skönt!

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 22:39

Hej! På kvällen så åt vi kvällsmat. För ett litet tag sen så har jag pratat med Jasmine Sjöstedt på FaceTime på mobiltelefonen. Nyss ska så har jag också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag gå in och duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards