Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anton Trygg - 19 augusti 2014 21:09

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan då har jag kört grävlastare och hjullastare heldagen. När skolan var slut då bytte jag om mig. Sen åkte jag och Mamma till Ikea och handla. Senare så åkte vi hem till elevhemmet svanen. På kvällen så åt vi kvällsmat. Nu så har vi gjort iordning i mitt rum. Snart så ska jag duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 augusti 2014 06:35

Hej! Nu så har jag faktiskt sovit jätte bra första natten och i nya rummet här på Elevhemmet Svanen. Men nu iallafall så ska jag och Mamma gå upp och jag ska också klä på mig kläderna. Jag och Mamma ska sen äta frukost. Senare så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:40 då ska vi åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra andra skoldagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 augusti 2014 22:54

Hej! När jag slutade skolan idag. Då åkte jag och Mamma och gjorde olika ärende här i Örebro. Sen så åkte vi till Elevhemmet Svanen och gjorde iordning mitt nya rum. På kvällen så åt vi kvällsmat. Senare så duschade jag och borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i min ny bäddade säng och sova och Mamma ska också sova nu. Godnatt och sova gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 augusti 2014 08:51

Hej! Nu så bär det av till Örebro. Och nu så är mitt långa sommarlov också över för denna gång. Klockan 10:00 så börjar jag på Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig och en bra start på gymnasiet på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 augusti 2014 06:37

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så ska vi lasta i bilen med alla min saker som jag ska ta med till Örebro. Vid klockan 08:00 då bär det av till Örebro tillsammans med Mamma. Ha nu en jätte bra skolstart på er alla elever som börjar skolan idag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 augusti 2014 23:59

Hej! Idag så har jag kommit hem till Mamma i Vasalunden. Har ätit god mat som Mamma har gjort. Jag har också packat allt till Örebro. Har varit med Anders Frögren och ätit kvällsmat på Sibylla. Har fått min nya dator. Nyss så har jag duschat och borsta tänderna. Nu så ska jag sova för imorgon så börjar gymnasiet igen efter ett skönt lov. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 augusti 2014 12:03

Hej! Nyss så har jag sovit lite här på tåget. Nu så åkte tåget förbi Ramnäs och då såg jag rök från skogsbranden i Västmanland. Ha nu en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 augusti 2014 10:36

Hej då Stockholm för den här gången. Jag hoppas att vi ses snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards