Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Anton Trygg - 4 augusti 2014 23:57

Hej! På bilbingo i Harnäs ikväll så vann vi ingenting. Sen när bilbingo var slut då körde vi hem Mormor till Högberget och lämna henne i sin lägenhet. Senare så åkte vi hem till Vasalunds byn. Väll hemma då åt jag en sent kvällsmat. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i min sköna och Goa sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 augusti 2014 18:24

Hej! Nu så är det måndagskväll och nu är vi också på plats på Harnäs idrottsplats. Klockan 19:00 då ska vi spela tutbingo. Hål tummarna på oss så hoppas vi alla att vi vinner ikväll. Ha nu en jätte härlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 augusti 2014 18:17

Hej på er alla Ludvika bor!
Nu så har skogsbranden förvärras i Sala kommun. Och nu så vill inte räddningstjänsten att frivilliga personer ska hjälpa till med släckningsarbetet. Det är därför att det är för farligt att gå nära detta området som brinner just nu. Nu så är Dalarna dimmigt av allt rökt som kommer från Sala. Snälla sprid och dela vidare. Hälsningar från Anton i Ludvika

Av Anton Trygg - 4 augusti 2014 16:23

Hej! På förmiddagen då var vaktmästaren här hemma i våran lägenhet och hjälpte oss med olika saker. Sen så åkte vi hem till Mormor för hon behövde hjälp. Senare så åkte vi till stan och gjorde olika ärende. Nu så är vi hemma i Vasalunds byn igen och nu ska jag också bara ta det lugnt innan jag ska åka på tutbingo i Harnäs med Mamma och Mormor. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 augusti 2014 06:32

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Vid klockan 06:50 då ska jag äta frukost tillsammans med bästa och underbaraste Mamma och titta på Nyhetsmorgon på tv om skogsbranden i Sala i vardagsrummet. Och sen så ska jag duscha och borsta tänderna. Senare så vet jag inte vad vi ska göra idag. Det visar ser väll. Ha nu en jätte härlig måndag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards