Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 21:40

Hej! För ett lite tag sen då åkte Mamma och hämta Alexander vid resecentrum och då köpte dom också mat på Sibylla. Då blev jag hemma istället och titta på allsång på Skansen när min idol Lasse Berghagen sjöng. Nyss så kom Mamma och Alexander hem med Sibylla mat. Jag har nu precis ätit sent kvällsmat. Nu så blir min bästa bror Alexander här i Ludvika tills på söndag och då åker jag också med dom till Stockholm. Nu så ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sova. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 18:58

Hej! Ikväll klockan 20:00 då uppträder Lasse Berghagen på Allsång på Skansen på SVT1. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 18:03

Hej! Idag så har jag tittat mycket på rapport på SVT2 om skogsbranden i Västmanland. Räddningstjänst har fortfarande elden utan kontroll. Och det brinner som sattan. Hälsningar från Anton i Ludvika

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 13:10

Hej på er alla Ludvika bor!
Nu så evakuera räddningstjänst Norberg. Så nu måste alla folk som bor i Norberg lämna sina hus och lägenheter. Skogsbranden har nu spridit sig riktning mot Dalarna och är nu i trakten runt Norberg. Den här skogsbranden är den stora branden i Sveriges historia. Det är också mycket brandrök nu i Dalarna och det kan också regna ner aska på baken. OBS: dela och sprid vidare. Hälsningar från Anton i Ludvika

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 12:53

Hej! För ett lite tag sen då kom jag, Mamma, Tea och Tage upp till Knustbo till Rosie, Johan, Amanda och Moa. Här så badar vi och fikar. Ha nu en jätte härlig eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 augusti 2014 10:33

God förmiddag på er alla!
För ett lite tag sen då har jag gått upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost ute på balkongen. Nu så är jag och Mamma barnvakt åt Tea och Tage. Sen så vet jag inte vad jag ska göra idag. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards