Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 23:22

Välkommen sängen igen!
Nyss så har jag pratat med världens bästa kompis Jasmine Sjöstedt på FaceTime på mobiltelefonen och lovat att jag ska ringa hon på torsdagskväll klockan 18:00. Jag har precis också borsta tänderna. Nu så ska jag tänka på refrängerna och gå och lägga mig i sängen och somna in i drömmarns värld och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 21:28

Hej! För ett lite tag sen så har jag ätit kvällsmat. Nyss så har jag titta på säsongsavslutningen på allsång på Skansen på SVT1. Nu så ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sova. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 19:07

Hej! Har får ni lite gått och blandat från dagen idag. Nu så har jag och Pappa kommit hem igen till Örby från Alunda där vi var på Modelljärnvägens hus och tittade och provkörde modelltåg. Vi fikade där också. Jag drack en Coca-Cola och åt en smörgås och Pappa drack en kaffe och åt också en smörgås. Jag har idag haft en jätte bra dag med Pappa. Nu så ska jag bara ta det lugnt här hemma och ringa till Jasmine Sjöstedt på FaceTime på mobiltelefonen. Och sen så ska vi äta kvällsmat. Ha nu en jätte härlig tisdagkväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 12:13

Nu så åker jag fin bil med Pappa! #ford #mustang #gt

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 10:44

Hej! Nu så bär det av mot Nacka i Stockholms län för att Pappa ska uträtta några ärende där. Och sen så styr vi bilen vidare mot nya och roliga äventyr och nästa stopp blir Modelljärnvägens hus i Alunda i Uppsala län. Här flänger och far jag och Pappa hitt och ditt. Kul kul som bara den. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2014 09:12

Välkommen härliga och roliga tisdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa och underbaraste Pappa. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så bär det av till Nacka i Nacka kommun och Alunda i Östhammars kommun. Ha nu en toppen bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards