Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 22:39

Hej! På kvällen så åt vi kvällsmat. För ett litet tag sen så har jag pratat med Jasmine Sjöstedt på FaceTime på mobiltelefonen. Nyss ska så har jag också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag gå in och duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 21:15

Hej! Jag har inte så många kompisar. Dom kompisar jag har betyder jätte mycket för mig. Min uppväxt har varit upp och ner. När jag gick på Junibacken i Ludvika då blev jag mobbad. Det här ville jag bara skriva och det här är också en sann berättelse jag har skrivit. Hälsningar från en ensam Anton

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 15:59

Välkommen hem ljuva hem!
Jag glömde och säga igår att vi också körde modellbåt hemma hos Jens på Norra Lagnö. Alexander och Pappa är nu på EKAB och jobbar. För ett litet tag sen så kom jag och Norma hem till Örby. Nyss så har vi ätit lite lunch. Nu så tar jag det bara lugnt och titta lite på tv. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 13:06

Hej! Nu så är vi på väg hem till Örby igen. Vi hörs snart igen när jag kommer hem. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 augusti 2014 08:38

Välkommen roliga torsdag!
Nu så ska jag gå upp här på båten Regina och klä på mig kläderna och dra igång denna dag. Vi ska också äta frukost. Sen jag ska borsta tänderna. Senare så ska jag och Jens köra lite båtrace igen. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards