Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 23:56

Hej på er alla Hockey-Vänner! 

Örebro Hockey förlorade sin första match i träningsläget i Schweiz mot Ev Zug med 1-4. Det är bara en träningsmatch och då kan man göra misstag. Det är bara också och träna på och vinna nästa match. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton


Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 23:34

Hej! Nu så har vi varit och ätit mat på Därmedpasta. Sen så var vi till Lasse i parken på Hornstull. Där såg vi Lill-Babs och några andra artister. När vi stog och lyssnade på artisterna då börja det att vräka ner regn och så blev jag också pissblöt och börja och frysa. När det var slut. Då åkte vi taxi hem till Örby. Nu så är vi hemma igen och ska bara ta det lugnt innan vi ska sova. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 16:13

Hej! Nu så är jag på undervåningen och gör mina Sjukgymnastövningar. Sen så ska jag upp på andra vången och göra mig fin. Senare så bär det av ut och äta på resturang Därmedpasta också ska vi titta på Lill-babs när hon uppträder och sjunger på Lasse i parken. Det blir en bra kväll det här. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 15:21

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Hej Morfar! Jag vet att du inte kan läsa detta men jag skriver detta ändå. Jag sitter just nu här i soffan och funderade på hur du ha det däruppe i himmelen. Det är också otroligt tomt här på jorden utan dig min älskade Morfar. Vila i fred min världens bästa, snällaste och Goa Morfar. Jag älskade dig och det kommer jag och göra för evighet. Kram från Anton
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 14:46

Hej! Nu så har Pappa beställt tågbiljett till mig. På söndag så åker jag direkttåg till Ludvika. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 13:58

Hej! Jag säger ibland Mamma till Pappa och Pappa till Mamma. Alla kan säga fel och det gör ingenting. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 13:34

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är Örebro Hockey i Schweiz på träningsläger där dom ska spel tre träningsmatcher och på eftermiddagen så börjar Örebro Hockey och spela mot EV Zug i Sursee, Schweiz. Klockan 16:00 börjar matchen och då sänder NA matchen gratis på datorn. Länken kommer ut på nättet strax före nedsläpp. Lycka till och försök och vinn nu Örebro Hockey fast det är bara en träningsmatch. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner. Hälsningar från en äkta Örebro support. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2014 12:12

Hej! Nyss så har jag ätit en stadig frukost som består av tre smörgåsar med pålägg ost och kaviar på, en talrik bollnäsfil, ett glas apelsinjuice tropicana och sist man inte minst ett kokt ägg. Jag har också precis borstat tänderna. Så nu har jag kommit igång också börjar dagen på er bra sätt. Ha nu en jätte bra dag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards