Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Anton Trygg - 9 augusti 2014 23:58

Hej! Idag har jag fyllt 18 år och är myndig. För ett lite tag sen så har jag packat lite. Nu så forsätter jag imorgon bitti och packat färdigt. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag iallafall krypa ner i sängen och sova och sluka mina två ögon och var stolt att jag en fin och snygg 18 åring. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 augusti 2014 20:50

Hej! Jag har idag haft en toppen bra födelsedag med massor med packet, smörgåstårta och jordgubbstårta. Idag har jag fått i presenter tre tavlor, en skrivbordslampa, 850 kr, två strumpor, tre t-shirt, två kalsonger, en pekpenna, schampo, två tröjor, parfym, armband, en bärbar dator som jag kommer och få nästa vecka och sist men inte minst så fick jag väldens bästa present av min underbaraste Pappa. Den 11 Oktober då ska jag till Tele2 arena i Stockholm med Pappa och titta på suppercross. Då ska jag också få träffa förarna från USA och Europa nere på banan och få autografer och fota tillsammans med toppförarna. Nu så längtar jag som bara attans till oktober. Här får ni nu schema till den 11 oktober.
14:00 Insläpp premium/VIP gäster.
14:30 Insläpp för Pit Party.
15:00 Pit Party startar.
15:30 Insläpp till foajén.
16:15 Insläpp till arenan.
17:00 Evenemanget startar.
Tack alla för presenterna jag fick idag. Ha nu en jätte härlig kväll på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 augusti 2014 09:04

Hej! Nu på morgonen så har Mamma och Alexander gratta mig med packet. Nyss så gick jag upp och kläde på mig klädena. Nu så ska jag äta frukost ute på balkongen i det fina vädret. Sen så måste jag sätta fart med allt. Jag ska borsta tänderna, fixa tårtorna, ta upp stolar, bord från källaren, duka och duscha innan gästerna kommer hitt vid klockan 14:00. Ha nu en jätte härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards