Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 22:01

Jag dricker nu läsk med jordgubbar i mums!

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 21:51

Hej! För ett lite tag sen så har vi ätit korv och bröd och jordgubbstårta här hemma hos Rosie och Johan. För Johan har fyllt år idag. Nyss så har Mamma åkt hem till Vasalunden. Så jag och Alexander stannade kvar lite längre. Snart så ska Frida också köra mig och Alexander. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar ?? /A #knutsbo #hedberg

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 17:19

Hej! Idag har jag inte gjort något speciellt jag har barat varit hemma här i Vasalunds byn i våran lägenhet. Nyss så tog jag mig en duscha. Sen vid klockan 17:45 då ska vi åka upp till kustbo och fira Johan som fyller 38 år idag. Grattis Johan på din födelsedag. Ha nu en riktig bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 10:33

Hej!

Jag heter Carl Anton Trygg och jag är 17 år gammal. Jag bor i Ludvika och Burängsberg i dalarnas län och i Örebro.

Jag är hörselskadad och jag tycker också att det är jobbig att ha det för jag hör inte allt. När det är många som pratar med varandra så hör inte jag så mycket. Det är jobbigt tycker jag.

Jag går nu i andra ring på Tullängsskolan och Kvinnerstaskolan.

Det jag gör på mitt fritid är att åka motocross och titta på hockey när Örebro Hockey spelar.

Min mailadress är: anton_trygg@hotmail.com

Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 10:11

God förmiddags torsdag på er alla!
För ett lite tag sen så vaknade jag vid klockan 08:30 och då låg jag kvar i sängen titta på min mobilen till klockan 09:30. Sen så var jag så trött så jag somnade igen och sov till klockan 09:50. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Senare så ska jag borsta tänderna och bädda min säng och plocka iordning i mitt rum. Ha nu en jätte härlig torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 augusti 2014 00:19

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i min sköna och Goa sängen sluka mina två ögon och somna in i drömmarnas värld och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards