Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Anton Trygg - 2 augusti 2014 23:45

Hej! Efter en jätte bra dag med Mamma och Anders. Så tänker jag nu gå och krypa ner i min sköna och Goa säng och sova. Vi hörs imorgon igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 augusti 2014 23:22

Hej! Idag bjöd dagen på att vi träffade Anders vid loppisen vid Gammelgården. Där så köpte Anders en korv till mig, Mamma och sig själv och sedan så åt vi korv och bröd och drack en dricka. Vi åkte senare till loppisen på Hammarbacken och titta lite och där så köpte också Anders en bulle till mig, Mamma och till sig själv och sen så åt vi en bulle och drack en dricka. När vi hade tittat klart då åkte vi hem till Vasalunds byn och då följde också Anders med. Väll hemma då byte jag om mig. Då bestämde jag att vi skulle åka till Saxdalens Badplats och bada. När vi kom ditt då var det av stängt. Då åkte vi vidare till Klenshyttans Badplats och där så badade jag. När jag hade badat färdig då åkte vi hem till Ludvika igen. Då åkte vi hem till Vasalunden och då bytte jag om. Vi åkte sen och åt på pizzeria Monte Carlo här i Ludvika. Vi åkte senare hem till Vasalunden igen då följde också Anders med hos hem. Då satt vi och prata lite. Senare på kvällskvisten då var jag och Anders upp på stan och handlade godis på hemmakväll och på Hemköp så handlade vi två läsk och en Loka. Sedan så gick vi tillbaka hem till Vasalunds byn igen och då så åt vi godis och drick läsk. Nyss så har Anders gott hem till sig. Nu så ska jag vara ta det lugnt innan jag ska gå och sova. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 augusti 2014 10:31

Hej! Nyss så har jag gått upp ur sängen och klä på mig sommarkläder. Jag ska också nu äta frukost tillsammans med bästa Mamma ute på balkongen i det fina sommarvädret. Sen så ska jag och Mamma åka och titta på loppis här i Ludvika. Ha nu en jätte fin lördag på er alla. Kramizar från en snygg sommarkille. <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards