Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 22:54

Hej all folk där ute i världen. Jag var så jätte sugen nu på att skriva lite om mig själv.

I hela mitt liv har de varit upp å ner för mig. Jag har inte häller så många kompisar tråkigt. Och jag är också så tacksam för mina föräldrar har slitit försökt/lyckas fått mig och mått bra.

Cross/hockey är en del i mitt liv.

Personligheten är att jag oftast är glad, snäll, pigg och vild å vill göra väldigt mycket och är lite blyg för mäniskor som jag har inte träffat på länge. Jag kan bli sur och protesterar när som helst och sen blir de bra igen.

NI MÅSTE ACCEPTERA DEN JAG ÄR.

Jag vill inte leva i två världar utan i en värld. Förlåt de som lever i döv världen. Jag har virat myket me i dessa situationer som man missförstår varandra. De som e döva har svårt med verbet och förstår inte när det är allvarligt eller på skoj. Ibland så kan jag inte acceptera att jag är en hörselskadade kille som en vist behöver teckenspråket som stöd. Och jag kan också pratar teckenspråk flytande. Det käns som jag vill leva bara en värld. Har väldigt svårt att acceptera att jag är en kille och behöver språket som stöd.

Jag är en kille som vill nå målet själv. Jag vill lyckas de själv. Jag är en kille som vill göra mycke saker.

PS: Har lånat texten från min kompis Emma Pettersson och har också gjort om texten lite för att det ska låta att det är jag som har skrivit.

Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 21:57

Hej! På kvällskvisten här hemma i Vasalunds byn i våran lägenhet då har jag ätit spagetti och köttfärsås. Nyss så har jag gjort mina gymnastikövningar för mitt skadade knät. Nu så ska jag ta det bara lugnt innan jag ska sova. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 13:28

Hej! Nu så har vi varit på Ikea i Borlänge och handlat lite saker som jag ska ta med mig ner till Örebro när jag börjar skolan igen. Nu så åker vi tillbaka till Ludvika. Ha nu en jätte bra och regnig dag på er alla och så dansar vi också regndansen för Salas skull. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 10:19

Hej! Nu så är vi på väg till Borlänge för att shoppa lite. Ha nu en jätte bra onsdags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 08:41

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 10:00 då kommer Britt hitt till Vasalunden och hämta mig och Mamma. För att vi ska åka till Borlänge. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 augusti 2014 00:29

Hej! Efter en jätte bra och rolig tisdag igår. Så knackar det nu på dörren igen för andra gången den här veckan. Jag går då fram till dörren och öppnar. Och där utanför dörren så står John blund och säger till mig nu så måste ni i familjen TRYGG sova för att klockan är för mycket. Ja ja. Jag ska gå och sova nu säger jag. Då gå jag in i mitt rum genast och kryper ner i min Goa och sköna säng och sover. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards