Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 22:58

Hej! På eftermiddag ägnades åt 1 timme och 30 minuter promenad på vägar jag aldrig satt mina fötter på förut med världens bästa kompis Emma Pettersson. Nyss så har jag druckit upp allt Coca-Cola som jag har dela med Anders Frögren och han fick inget haha också är dippen slut och nästa chipsen är slut också. Jag har precis borstat tänderna. Nu så ska äntligen Jasmine Sjöstedt komma hitt till elevhemmet svanen imorgon klockan 12:00 och hälsa på mig. Nu så tar denna dag slut för mig och nu så somnar jag in och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 19:49

Hej! På eftermiddag då var jag ute på en lång promenad med min kompis Emma Pettersson. På kvällen så har vi här på elevhemmet svanen ätit kvällsmat. Nu så ska jag dela en Coca-Cola med Anders Frögren haha. Nu så ska jag också dricka Coca-Cola, äta chips och dipp mums ska det bli. Ha nu en jätte härlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 15:53

Hej! Nu så har vi varit till svampen och kollat. Också var vi till Willys på Almbyplan och handla. Där handlade jag svenska natur chips, Coca-Cola vitlök dipp och en gräddfil som jag ska mumsa på kväll. Nu så ska jag möta min världens bästa kompis Emma Pettersson och ta en lång promenad. Ha nu det så jätte härligt ute i regnet på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 12:15

Hej! Nu så har jag bestämt att idag så ska jag gå ut och ta en lång promenad med väldens bästa kompis Emma Pettersson. Men först så ska jag iväg med hela elevhemmet och göra någonting. Jag skriver till dig Emma när jag kommer tillbaka till elevhemmet igen. Jag har också bestämt med Jasmine Sjöstedt att hon ska komma hitt till elevhemmet svanen imorgon istället. Ha nu en jätte härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 11:01

God förmiddag på er alla!
För ett lite tag sen så har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost. Nu så ska jag bädda sängen, duscha och borsta tänderna. Sen så vet jag inte vad vi ska göra idag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 augusti 2014 00:02

Hej! Idag så har jag bestämt att jag ska gå ut och gå med en av mina världens bästa kompisar Emma Pettersson. Sen så kommer också andra väldens bästa kompis Jasmine Sjöstedt hitt vid klockan 15:00 och hälsar på mig här på elevhemmet svanen. Det har varit en jätte bra dag på Tullängasskolan igår. När skolan var slut idag då cyklade jag Statoil och pumpade mina cykeldäck. Sen så cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Senare så åkte jag och en till elev med en personal till Willys på Almbyplan och handlade. När vi hade handlat färdigt. Då åkte vi hem till elevhemmet igen. Då åt vi mat. På kvällen så pratade jag med Mamma på Skype. För ett lite tag sen så har jag ätit glass med chokladsås. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Krantzar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards