Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 23:41

Hej! Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 19:39

Hej! Jag och Emma Pettersson tog aldrig en promenad. Vi fotade istället. Bilderna kommer senare. Nu så ska jag packa och sen duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 18:03

Hej! För ett lite tag sen så kom jag och boendepersonalen Simone hem till elevhemmet svanen igen. Vi har också precis ätit kvällsmat. Nu så ska jag gå ut och ta en kort promenad med världens bästa kompis Emma Pettersson. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 14:59

Hej! Idag så fick jag sluta lite tidigare i skolan än vanligt för att jag skulle med boendepersonalen Simone till Berglunda företagsby och kolla var Truckstop låg. Nu så vet jag var det ligger och att jag ska till Engströms på måndag den 1 september. Nu står jag och boendepersonalen Simone här vid busshållplatsen i Berglunda företagsby och väntar på stadsbussen. Sen så ska jag och boendepersonalen Simone åka buss 21 till Järntorget. Där ska jag byta buss till stadsbuss 5 och åka till Tullängsskolan och hämta min cykeln och boendepersonalen Simone ska byta buss till stadsbuss 6 och hem till elevhemmet. Ha nu en jätte härlig torsdagseftermiddag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 09:16

Ha nu en riktig bra dag på er alla och kom ihåg också att humöret ska vara på topp!

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 06:48

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur en varm sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukostbuffé. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag sätta mig på min cykeln och trampa mig iväg till Tullängsskolan. Ha nu en fridfull torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards