Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 19:20

Hej! Idag så har jag och Mamma varit till Insjön i Leksands kommun på Insjöndagen. Idag har jag sett när dom har gjort voltar uppe i luften med crossar. Jag har också sett när en motorcykel har börnat och på Mora träsk när dom uppträdade. Mamma har idag också bjudit mig på två korvar, en läsk och en räm. Kvällen avslutades med att tre fallskärmshoppare hoppade från ett flygplan. Till och från parkeringen idag så har vi åkt en gammal buss. Nu så har vi åkt ett tag och är på väg hem till Ludvika. Bilder och videoklipp kommer senare ikväll. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 11:45

Vila i frid bästa Brasse Brännström!

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 11:32

Hej! Nu så är jag och Mamma på väg till insjön på insjöndagen. Där så ska vi också träffa Britt och Lennart. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 10:48

Hej! För ett lite tag sen så gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med Mamma. Nyss så har jag duscha och borsta tänderna. Snart så ska jag och Mamma åka till insjön på insjöndagen. Ha nu en jätte härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 01:16

Hej! Igår när jag kom med tåget till Ludvika station då stog Mamma där och vänta på mig. Sen så åkte vi och uträttade olika ärende och handla. Senare igår så åkte vi hem till Vasalunden och åt mat vårrullar med sallad. Igår ikväll så har jag också pratat med Pappa i mobiltelefonen. Vid klockan 20:00 då tittade jag och Mamma på en gala som heter Kristallen på TV4 samtidigt då så åt jag chips, dipp och drack Coca-Cola. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag sova för att jag är jätte trött. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards