Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 21:10

Hej! Ingen vill bada med mig ikväll. Så nyss så har jag tagit en skön dusch. Så nu tar jag också kväller här i lägenheten för att det är bara trök på tv-kanalerna. Så nu kryper jag också ner i sängen och drömmer mig in i drömmarnas värld och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 20:19

Hej! Nu så tittar jag och Mamma på Allsång På Gränsen på tv 7. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 18:45

Hej! För ett lite tag sen så har jag tittat på HUSRÄDDARNA på TV3 play på datorn. Nyss så har jag ätit kvällsmat. Ha nu en jätte fin kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 16:02

Hej! Nu så har jag, Mamma och Britt varit till Smedjebacken och kollat på båtar i Smedjebackens gästhamn och ätit glass på hamnkiosken. När vi var på väg hem då stannade vi till på Bergslagsodlingar och där så köpte vi lite blommor. På Bergslagsodlingar drack jag också gratis choklad. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha det så jätte bra i värmen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 13:41

Hej! Nu så har vi bestämt att jag och Mamma ska åka nu och hämta Britt i Marnäs. Och sen så bär det av till Smedjebacken och köpa glass vid hamnkiosken. Ha nu en jätte härlig fredagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 augusti 2014 11:49

Hej! För ett lite tag sen så har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag har också nyss ätit frukost tillsammans med bästa Mamma ute på balkongen. Nu så ska jag borsta tänderna. Sen så vet jag inte vad jag ska göra idag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards