Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 22:31

Hej! Nu så tänker jag gå och lägger mig i sängen och sova. För att jag ska upp tidig imorgon och titta på Nyhetsmorgon klockan 06:50 på TV4. När dom gör ett reportage från skogsbranden i Sala. Godnatt och sov så sött på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 20:47

Hej på er alla Ludvika bor!
Räddningstjänsten och andra enheter i Sala har inte ännu fått kontroll över elden i skogen i Sala kommun. Och nu så jobbar över 100 personer och tio helikopter för att kunna släcka elden. Men nu så blåser det för mycket så att det tar fart igen och börja och brinna. Så nu varnar SMHI för röklukt i hela Dalarna imorgon med. OBS Dela och sprid vidare. Hälsningar från Anton i Ludvika

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 20:19

Hej! Nyss så har jag och Mamma ätit mat här hemma i Vasalunds byn. Då åt jag Mammas goda mat fisk och potatis. Nu så tittar jag på tv och ta det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 17:58

Hej! Jag och Anders är nu på Hillängen och fixar rost på Mammas bil. Ha nu en jätte härlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 11:55

Hej på er alla Ludvika bor!
Om ni går utanför dörren idag så känner ni en starkt röklukt här i Ludvika områden och den röklukten kommer från skogsbranden i Sala. Och nu så vill vi i familjen TRYGG varnar allmänheten att stanna inne och stänga dörrar, fönster och ventilation. OBS sprid eller dela vidare. Hälsningar från Anton i Ludvika

Av Anton Trygg - 3 augusti 2014 11:16

God söndag förmiddag på er alla!
Jag vakna nu med en skräckupplevelse i halsgropen för att jag kände just nu brandrök inne i mitt rum. Och det första jag tänkte på var om det brinner något här i närheten. Och sen så kom jag på att röklukten som jag känner kommer från skogsbranden i Sala. Som just nu räddningstjänsten inte har underkontroll. Gud vad hemskt att Rökluktet ska komma ända hitt till Ludvika som ligger ganska långt ifrån Sala. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så vet jag inte vad jag ska göra idag. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards